Klik hier voor de story. Deze begint zodra een Beta-reader op mijn aanvraag om de proloog na te kijken gereageerd heeft. Er is echter al een interessant hoofdstukje over A/B/O te vinden.
Maar dan ontmoet ze Jim, een Alpha die zich al zijn hele leven verzet tegen de gedwongen hiërarchie die de natuur de mens opgelegd heeft. Met hem als hoogste en haar als laagste op de sociale ladder wordt er van ze verwacht dat ze buiten paringsweken niet met elkaar omgaan... maar daar zijn zij het niet mee eens.
Natuur en menselijke verwachting ontmoeten elkaar in een romantiek die onmogelijk goed kan aflopen.
A/B/O 16+
Soundtrack 1
Soundtrack 2
Let op: Dit verhaal is geen seks zonder plot verhaal (daar doe ik namelijk niet aan). Het valt onder 16+ omdat A/B/O typisch gezien onder de categorie kink valt. Dit verhaal heeft echter een vrij serieus plot en zal misschien één of twee keer een erotische scene bevatten. Ook valt dit verhaal (naar mijn idee) onder 16+ wegens geweld.
I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.