• Klik hier voor de story. Deze begint zodra een Beta-reader op mijn aanvraag om de proloog na te kijken gereageerd heeft. Er is echter al een interessant hoofdstukje over A/B/O te vinden.



    Emily's hele familie bestaat uit Beta's en Alpha's. Het is dan ook een enorme verrassing als Emily zich tot een Omega ontwikkelt. Niet alleen maakt dit haar de vuilnis dump van de familie, of in ieder geval haar vader, het betekent ook nog eens dat de kans groot is dat ze nooit een baan zal krijgen, nooit zelf zal kunnen kiezen met wie ze een nieuwe roedel begint.. Omega's zijn nu eenmaal de laagste mensen in de rangorde, goed voor niks anders dan het krijgen van kinderen.
    Maar dan ontmoet ze Jim, een Alpha die zich al zijn hele leven verzet tegen de gedwongen hiërarchie die de natuur de mens opgelegd heeft. Met hem als hoogste en haar als laagste op de sociale ladder wordt er van ze verwacht dat ze buiten paringsweken niet met elkaar omgaan... maar daar zijn zij het niet mee eens.

    Natuur en menselijke verwachting ontmoeten elkaar in een romantiek die onmogelijk goed kan aflopen.


    A/B/O 16+
    Soundtrack 1
    Soundtrack 2




    Let op: Dit verhaal is geen seks zonder plot verhaal (daar doe ik namelijk niet aan). Het valt onder 16+ omdat A/B/O typisch gezien onder de categorie kink valt. Dit verhaal heeft echter een vrij serieus plot en zal misschien één of twee keer een erotische scene bevatten. Ook valt dit verhaal (naar mijn idee) onder 16+ wegens geweld.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Domme vraag

    Gaat dit over weerwolven?

    LaughingJack schreef:
    Domme vraag

    Gaat dit over weerwolven?


    Haha, dat is helemaal geen domme vraag hoor!
    A/B/O is een fandom dat gebaseerd is op weerwolven (Alpha's, Beta's en Omega's worden zelfs genoemd in Teen Wolf, al kijk ik die show niet en weet ik dat alleen maar omdat mijn moeder het me laatst vertelde). Je moet het eigenlijk zien als een soort universum waarin mensen meer trekjes van dieren hebben (soms gaat het overigens wel over weerwolven, maar dat is in dit verhaal niet het geval).

    Ik moet even zeggen dat ik je naam en profielfoto erg leuk vindt.

    (Laughing Jack is een van mijn favoriete creepypastas)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Ooh, ABO-dynamics! Ik neem een abo, hoop dat het eerste hoofdstuk er snel aan komt.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Ooh, ABO-dynamics! Ik neem een abo, hoop dat het eerste hoofdstuk er snel aan komt.


    De proloog is vrijwel af, ik wacht alleen nog tot er een Beta-reader gereageerd heeft :)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    wat houdt abo in?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    wat houdt abo in?


    In dit hoofdstuk kun je er alles dat je voor het verhaal moet weten over lezen! Maar kort uitgelegd houdt het in dat mensen gewoon dierlijker zijn, en dat ze leven volgens een soort roedel order.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 20:19 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    oeps. Dubbel geplaatst.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 20:19 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    The_End schreef:
    (...)

    Haha, dat is helemaal geen domme vraag hoor!
    A/B/O is een fandom dat gebaseerd is op weerwolven (Alpha's, Beta's en Omega's worden zelfs genoemd in Teen Wolf, al kijk ik die show niet en weet ik dat alleen maar omdat mijn moeder het me laatst vertelde). Je moet het eigenlijk zien als een soort universum waarin mensen meer trekjes van dieren hebben (soms gaat het overigens wel over weerwolven, maar dat is in dit verhaal niet het geval).

    Ik moet even zeggen dat ik je naam en profielfoto erg leuk vindt.

    (Laughing Jack is een van mijn favoriete creepypastas)


    Ooh dat klinkt heel erg interessant. Beetje therian achtig dus? En Laughing Jack is mijn nummer 2 haha

    LaughingJack schreef:
    (...)

    Ooh dat klinkt heel erg interessant. Beetje therian achtig dus? En Laughing Jack is mijn nummer 2 haha


    Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat therian is... maar sure, let's go with that! :P


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    The_End schreef:
    (...)

    Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat therian is... maar sure, let's go with that! :P


    Therians zijn mensen die geloven dat hun ziel een dier is en hebben ook dierlijke trekjes. Wolf therians hebben in hun vrienden groepje ook de termen ''Alpha, beta, omega, delta etc'' De groepsleider is natuurlijk de alpha ;p

    LaughingJack schreef:
    (...)

    Therians zijn mensen die geloven dat hun ziel een dier is en hebben ook dierlijke trekjes. Wolf therians hebben in hun vrienden groepje ook de termen ''Alpha, beta, omega, delta etc'' De groepsleider is natuurlijk de alpha ;p


    Aha! Nou, daar lijkt het inderdaad wel op :)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    The_End schreef:
    (...)

    Aha! Nou, daar lijkt het inderdaad wel op :)


    Okay haha