• Hallo! Om de één of andere reden vind ik het altijd moeilijk covers voor mezelf te maken en omdat ik weet dat hier prachtige covermakers zitten, vraag ik het even aan jullie. c:

    Titel: Remember me
    Vorm: Verticaal, liefst
    Samenvatting: Wanneer Victoire Wemel op een dag spoorloos verdwijnt, weet niemand waar haar te gaan zoeken. Het enige dat ze heeft achtergelaten is een briefje, herinneringen en verdriet. Wanneer Dominique en haar broer Louis, de broer en zus van Victoire, op een nacht echter exact dezelfde droom hebben, besluiten ze op onderzoek uit te gaan. Hun enige probleem is, dat als iemand hen ziet, ze heel erg in de problemen kunnen komen en dat ze niet eens weten of Victoire haar bestemming heeft bereikt.
    Volg in dit verhaal de reis van Dominque en Louis Wemel op zoek naar hun zus. Het is geen reis vol gevaren - niet voor hen, maar de tijd dringt. Als ze Victoire niet op tijd vinden, kan het al te laat zijn voor hun zus - of net niet.
    Prijs: Jammer genoeg kan ik geen credits geven, simpelweg omdat ik die niet heb, maar ik zal er uiteraard je naam bij vermelden!
    Faceclaims: Victoire is Magdalena Zalejska, Dominique is Daria Sidorchuk en Louis is William Moseley. Wat betreft plaatjes: Dat laat ik helemaal aan jullie over! Ik weet dat het makkelijker werken is met eigen plaatjes, maar als iemand plaatjes wil, zoek ik er wel voor diegene.
    Extra: De familie Wemel-Delacour zit op het moment dat het verhaal zich afspeelt, op Beauxbatons, er hoeft dus geen duidelijk beeld van Hogwarts te zijn. Hogwarts mag erop, maar dan liefst niet duidelijk dat het Hogwarts is. ^^


    Alvast bedankt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nog iemand die wil proberen? Anders kies ik morgen. (: Ik heb overigens ook nog een via pb doorgestuurd gekregen van iemand die anoniem wenst te blijven.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried



    Het is zeker niet de mooiste, maar ik wilde er gewoon sowieso één posten.


    obsessive rage

    Bedankt! Ik vind 'm echt wel mooi. c: Ik ga even kijken of er nog covers komen en anders beslis ik dus deze avond of morgen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    Bedankt! Ik vind 'm echt wel mooi. c: Ik ga even kijken of er nog covers komen en anders beslis ik dus deze avond of morgen!


    En? Wat is je keuze? Ben erg benieuwd wie jij de beste vond :P


    obsessive rage

    Ja, sorry, ik ben de laatste dagen/weken weinog thuis geweest door vakantie, ziektes en visites. Ik heb dus die die ik van een persoon doorgestuurd gekregen heb opgeslagen op een andere computer dus ik kan hem nu niet laten zien (heb mn inbox verwijderd ...), maar ik kies voor die en die van Secrett gekozen, omdat ik ze beide heel mooi vond. <3 Ik pas de voorkant aan zodra ik thuis ben!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aw, ik ben blij dat je mijn cover zo mooi vindt! (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Aw, ik ben blij dat je mijn cover zo mooi vindt! (:


    Geen verrassing hoor, je hebt talent!


    obsessive rage