• Hallo! Ik heb een nieuw idee. Dus er zijn steeds 100 derden leden die de nieuwe leden welkom heten en zeggen vragen stel ze gerust en van al die brol!
    En ja ik weet dat er gidsen zijn dit dat kunnen doen maar ze doen dit niet allemaal bij elk lid dus daarom dacht ik om een paar leden van quizlet de verwelkomers of O.a. Een andere naam te geven! Die dan alle nieuwe leden welkom moeten heten en ze zijn niet het zelfde als de gidsen want ze zetten in hun welkomstbericht dat ze als ze iets niet snappen ze hun kunnen doorsturen naar de gidsen. Dit zou volgens mij een goed plan zijn
    Anders zitten de nieuwe leden hier en weten ze helemaal niks terwijl wij hun welkom heten en als ze iets niet snappen dat we ze dan doorsturen naar een gids

    XXX Meride


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Was het niet sowieso de bedoeling dat ieder nieuw lid welkom werd geheten door een gids? Al moet ik toegeven dat ik me daar niet zo mee bezig heb gehouden en dus ook geen idee heb of het ze lukt om dat bij te houden, want ik kan me voorstellen dat het veel werk is. Misschien is dit een voorstel dat je beter iets directer kunt doorspelen naar Cordon of iemand anders die veel met de organisatie voor de gidsen te maken heeft, want dan is het waarschijnlijker dat het gezien wordt. Hier en hier zijn ook de story en het topic. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    We zitten op dit moment met enkele probleempjes, we zijn bezig met verbeteringen, zo mag sinds kort elke gids vier leden aanspreken en probeer ik een test op te stellen om geschikte gidsen te behouden en de minderen eruit te halen. Dus tegen augustus wil ik vooruitgang geboekt hebben en alles terug 100% hebben.

    Je kunt andere leden trouwens moeilijk verbieden mensen welkom te heten, dit lijkt me sowieso geen goed idee omdat het wel leuk is dat velen je welkom heten. Dat geeft een warm welkomstgevoel.(;

    En wat de samwenwerking betreft, dit lijkt me ook geen goed idee. Niet omdat ik geen samenwerking wil, maar omdat het zo ingewikkeld kan worden voor de nieuwe leden.
    Doorsturing is nooit echt handig.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 13:21 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja ik dacht daar ook al aan dat doorsturen niet echt makkelijk wordt:')
    Maar ok ik heb toch al twee reacties :)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Hiervoor zijn de gidsen inderdaad al, maar je bent natuurlijk vrij om mensen zelf welkom te heten op Q ^^

    Wij, als mods, sturen elk nieuw lid al een automatisch welkomstbericht, dus het lijkt me eigenlijk niet zo nodig dat er nog eentje komt.


    I am an idiot, I move.

    Lijkt mij heel overbodig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fisher schreef:
    Wij, als mods, sturen elk nieuw lid al een automatisch welkomstbericht, dus het lijkt me eigenlijk niet zo nodig dat er nog eentje komt.


    Dat wist ik niet! Als ik dat wist dan had ik het topic waarschijnlijk niet gemaakt ik dacht er ook maar even aan en ik dacht dat het een idee was maar duidelijk niet dus:$

    Ik vind ook niet dat je in een topic moet plaatsen

    Dit is heel overbodig het was toch ook alleen maar een idee he dat betekend helemaal niet dat het werkelijkheid moet worden ik wou gewoon zien hie de leden hier op reageerden!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful