StephenFry schreef:
Goed, nog eens geteld en nu heb ik ook met Shank als dode rekening gehouden, zoals ik al dacht blijven er twee over.
Backbiter
Bluck
Zij hebben als enige twee op drie personen gestemd die uiteindelijk gestorven zijn (door stemming of jager). Bluck is een keer vergeten te stemmen, maar ik weet niet helemaal wat ik daar uit moet opmaken.
Verdere theorie: Backbiter en Hazy hebben een foutieve, fataal aflopende theorie geopperd. Hazy had op twee onschuldigen gestemd. Als er nog theorieën waren, zeg het even, want ik vind er voor de rest geen.
Voor mij is de hoofdverdachte in ieder geval Backbiter.
PS, veel mensen verdenken blijkbaar Sharon, kan iemand dat even verduidelijken?
Bij mijn eerste theorie stemden mensen op Orvieto en ik snapte zelf niet waarom zij juist. Zelf had ik niet op haar gestemd, maar op Lizor. Geen enkele theorie is waterdicht, de kans is er altijd dat er onschuldigen tussen zitten.
Mijn 2 stemmen die op onschuldigen bleken te zijn waren op SadisticElz en Tsundoku. De eerste was via Randomizer. Er was toen nog niet echt iets waar je een theorie uit kon opmaken. Anderen begonnen mee te stemmen op SadisticElz zag ik toen... Had ik niet verwacht, maar je hebt altijd van die mensen die mee stemmen met de meerderheid.
Bij Tsundoku had ik nadat ik naar de stemmen keek niet meer het gevoel dat zij een wolf kon zijn, omdat 1 van haar stemmen uitging naar Painkiller. Wel zag ik dat ze 3 stemmen had op onschuldigen, maar ik dacht dat dit waarschijnlijk het gevolg is van meestemmen of random stemmen met de meerderheid. Omdat het gelijkstand kon worden, vond ik het misschien beter om SamWinchester erin te laten. Ik hield het nog altijd in mijn achterhoofd dat SamWinchester een wolf kon zijn vanwege mijn eerste theorie. Maar in die theorie zei ik erbij dat er mogelijk Glimmer en Peeta tussen zaten. Glimmer is ondertussen bekend. Omdat sommigen een gevoel hadden dat ze ook een speciale rol kon hebben ipv wolf te zijn, ging ik ook daarvoor.. Ja, dit is weer meer uit gevoel.Maar het was zij of Tsundoku. Bij Tsundoku had ik minder het gevoel dat ze Peeta kon zijn, maar eerder een gewone tribuut. Wat dus achteraf bleek. Nu ben ik gewoon bang dat de wolven ook zo gaan denken en haar doden, daarom zei ik het niet meteen. Maar goed, nu zeg ik het toch om mijn stem op Tsundoku te verduidelijken. Ik hoop echt dat SamWinchester geen wolf is, anders had ik natuurlijk beter op haar gestemd, maar dat kan niemand op voorhand weten. (Buiten de wolven natuurlijk.) Ik ga er dus nog niet meteen van uit dat ze schuldig of onschuldig is.
Ik vroeg me wel af waarom BackBiter Orvieto uitkoos, dat helaas leidde tot een kettingreactie van stemmen op haar. Ik denk wel dat 1 van de wolven op haar heeft gestemd. En bij mijn 2de theorie koos ze voor Kishimoto en daar vraag ik me ook af waarom zij. Kan random zijn geweest, geen idee. Dus hierbij vraag ik aan Backbiter: Kun je je stemmen op hen motiveren, aub? ^^
Iedereen mag zijn stem motiveren, graag zelfs!
Ik wil een tuin vol egels