• Nadat ik voor het eerst een aantal maanden actief geweest ben op Quizlet zonder steeds mijn username te veranderen, moest Oakheart er toch maar eens aan geloven.

    Ik heb voor LeScorpion gekozen omdat mijn sterrenbeeld schorpioen is. Ik ben altijd gefascineerd door sterrenbeelden en dat is vooral omdat je als je een beschrijving van de schorpioen leest, bijna letterlijk een beschrijving van mij leest. 'Scorpio' was al bezet en omdat ik de Franse taal altijd net dat beetje mooier vond, heb ik hier voor gekozen.

    Nou, dit wilde ik even kwijt. Nu kunnen jullie weer rustig verder met je leven :')

    Om dit topic toch nog wat zin te geven: Zijn er nog meer mensen die bizar goed bij een sterrenbeeld beschrijving passen? En geloven jullie in astrologie?

    Ik weet zelf nooit zo goed wat ik ervan moet vinden. Het kan bij mij ook gewoon toeval zijn. Een feit blijft wel dat sterrenbeelden een makkelijke start zijn om een personage te beginnen als je schrijft.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Leuke naam. ^^ Zowat alles wat ik over het sterrenbeeld weegschaal lees, past absoluut niet bij mij. Ik geloof er dus niet in. :') Ik moet inderdaad zeggen dat ze wel handig kunnen zijn voor een personage, maar zelfs dan gebruik ik nog altijd liever MBTI profielen. ^^


    Caution first, always.

    Ik ben een steenbok, en die staan er vooral bekend om heel ambitieus te zijn. Dat past niet heel erg bij mij, maar de andere eigenschappen wel redelijk. Ik geloof wel in astrologie, en ik vind het ook altijd leuk om te kijken of andere mensen bij hun sterrenbeeld passen. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Vissen hier! En ik geloof er met de meeste dingen wel in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben een schorpioen (soms een boogschutter haha, ligt eraan op welke site of in welk magazine het staat) en er staan heel vaak kloppende dingen in al die beschrijvingen over de schorpioen die heel erg bij me passen. Ik weet alleen niet zeker of ik er in geloof, maar ik vind het wel heel leuk om soms even mijn sterrenbeeld te checken. *O*


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Ik ben stier en er klopt meestal wel iets van. Laatst heb ik ook voor het eerst mijn moon sign en rising sign er bij opgezocht en toen klopte het nog meer haha. Toch vind ik het wel een beetje gek.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Als ik op de goede dag was geboren, was ik een boogschutter. Maar doordat ik een week en dag te vroeg geboren was, ben ik een schorpioen en vaak kloppen of de boogschutter of de schorpioen bij mij.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina