• Ik heb voor de afgelopen nano een Divergent (Eric) fanfic geschreven. Ik ben hier al een tijd niet meer geweest. Is er interesse voor een volledig Engels geschreven fanfic die al helemaal af is? Er zullen kleine foutjes in zitten, maar hij is dus wel al af dus geen wachttijd. Ik ga hem waarschijnlijk ook posten op fanfiction.net. Maar ik vraag me af of er hier animo voor is. Als dat het geval is wil ik het ook hier posten.

    Begin van het verhaal:
    The sun was burning down my neck as I jogged to the field furthest away from the Amity compound. Among the Amity I was lovingly called the runner for I was the only one to be able to reach the furthest fields in less than half an hour. That was my job, calling back the field workers at the end of their shift. I loved it, it gave me a purpose when I was not at school learning about the other factions and other random information that I didn’t need anymore once I had chosen a faction for once and for all.

    Korte samenvatting:
    Een amity meisje dat uiteindelijk Dauntless kiest als haar faction. Toch blijkt dat niet alles is zoals het hoort in Dauntless en de keuze tussen liefde en plicht meot gemaakt worden. Het is een romance met Eric en volgt het originele verhaal niet volledig, het bevat wel elementen die terug te vinden zijn in de originele trilogy. Het verhaal bevat ook actie maar het is over het algemeen een slow-pacer die focust op kleine details en langzaam naar een climax toe werkt.

    Zoals ik al zei, het is niet perfect, het bevat een aantal foutjes en ik ben niet van plan om het verhaal nog aan te passen.
    Maar als er animo voor is post ik het graag!


    The truth is out there.

    Oh oh, ik las gisteren Four nog uit :3 Eric? Dat is toch de slechte? :'D Klinkt cool! Ik zou het lezen (: Mijn interesse voor Divergent is weer wat gewekt met dat vierde deel.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Oh oh, ik las gisteren Four nog uit :3 Eric? Dat is toch de slechte? :'D Klinkt cool! Ik zou het lezen (: Mijn interesse voor Divergent is weer wat gewekt met dat vierde deel.


    Ik ben duidelijk een slechte fan, ik wist niet dat Four er was. Nou kun je zien hoe niet actief ik ben ;) Mar rapjes gaan lezen dan!
    Ja Eric is de bad guy, maar voor hem maak ik een uitzondering. Ik wacht nog even af of er meer mensen zijn die het wat lijkt, anders post ik het sowieso op fanfiction.net. Klinkt dat goed?


    The truth is out there.

    Ja, Eric! :3
    Ik heb ook nog een Eric fanfictie op mijn to do list, maar voorlopig toch geen tijd. Ik zou 'm graag lezen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cersei schreef:
    (...)

    Ik ben duidelijk een slechte fan, ik wist niet dat Four er was. Nou kun je zien hoe niet actief ik ben ;) Mar rapjes gaan lezen dan!
    Ja Eric is de bad guy, maar voor hem maak ik een uitzondering. Ik wacht nog even af of er meer mensen zijn die het wat lijkt, anders post ik het sowieso op fanfiction.net. Klinkt dat goed?


    Oh dat heb ik niet :'D Maar je mag me de link dan wel sturen (: Four is redelijk nieuw, een jaar ofzoiets?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Oh dat heb ik niet :'D Maar je mag me de link dan wel sturen (: Four is redelijk nieuw, een jaar ofzoiets?


    Als er toch wat interesse voor is post ik hem hier wel, ik ben niet picky twee mensen is genoeg. Ik update als de story gemaakt is!


    The truth is out there.

    Hij staat nu online!
    http://www.quizlet.nl/stories/151299/clarity--a-divergent-fanfic/
    Ik ga nu als een gek updaten! Thanks and have fun!


    The truth is out there.