• Oké sorry voor de misschien wat rare titel, maar dit is wel in een aantal woorden hoe ik mijn gevoel momenteel moet omschrijven.

    Er zit namelijk een jongen bij mij in de klas (Kris) en ik vindt hem nu al ruim een jaar leuk (I know t is lang!!). Ik heb het gevoel dat hij mij ook leuk vindt, maar heb het gevoel dat hij mij niet durft te vragen. En ik heb dus hetzelfde, ik durf hem niet te vragen.
    Zit er wel heel erg mee, want we zitten in groep 8, en nemen over ongeveer een weekje officieel afscheid van elkaar, want ik ga naar een andere school dan hij...
    Ik heb 3 keuzes, die ik door middel van een poll zal voorstellen..

    Zou het ook fijn vinden dat ik 1 of 2 personen heb met wie ik (eventueel via mail) kan praten over deze situatie...

    Groetjes

    Skyeward schreef:
    (...)

    Ik zou hem inderdaad gewoon apart nemen en hem vertellen dat je hem al een tijdje leuk vind. Ik zou hem niet direct vragen van; vind je mij leuk? Want dat soort jongens kunnen dan nog wel eens verlegen worden. Dus gewoon toegeven hoe jij je voelt en hem daarop laten reageren!

    Also; misschien is het handig om het tegen het einde van de avond te vragen. Stel dat hij zegt dat hij je niet leuk vindt, verpest het in ieder geval niet je avond met de klas!!

    Als je er met nog iemand over wilt praten, mag je altijd een gb'tje sturen! <3

    Dankje voor je tip!!

    Zal je zo een berichtje sturen <3

    ik heb het zelfde probleem, ik vind een jongen leuk, en hij mij ook. Dat hebben we elkaar verteld. Maar we doen er verders niet echt wat mee, we hebben ook autisme en hij vind dat best moeilijk, de enige reactie die ik kreeg was ''Ok'' :$

    Mag ik weten wie op wat gestemd heeft in de poll? Ben wel benieuwd :)

    Ik had een soortgelijke situatie op de middelbare. Uiteindelijk heb ik het hem nooit verteld en daar heb ik wel spijt van gehad. Gewoon doen, je ziet hem toch niet meer als het niets wordt.
    Ik zou het wel in real life doen, trouwens.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wat eigenlijk iedereen al zei: ik zou hem na school vragen. En stel dat hij je afwijst is het niet zo awkward omdat je hem dan toch bijna nooit meer zult zien.
    En je mag mij ook gerust een berichtje sturen als je ergens over wil praten! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Toen ik een jaar of 14 was, had ik een jongen in de klas die mij leuk vond. Hij liet toen via sms weten dat hij op me verliefd was, net voordat hij een week op vakantie ging. Dat was niet echt handig, aangezien ik dus niet meteen kon reageren.

    Ik zou in jouw situatie dan ook face to face met hem gaan praten. En zoals hier boven al benoemd is, het zou een goede optie kunnen zijn om hem op het feest te vragen. Als tip zou ik je ook meegeven om dit aan het einde van de avond te doen, mocht hij jou dan niet leuk vinden, heb je geen awkward avond voor de boeg;) En als ik iets geleerd heb de afgelopen jaren; blijf bij jezelf. Geef hem aan dat jij hem leuk vind, waarschijnlijk hoef je niet eens te vragen van 'vind je mij ook leuk?'. Als je aangeeft dat jij hem leuk vind, zal je denk ik vanzelf wel reactie krijgen. Geef hem ook de ruimte om even een stilte te laten vallen. Ik weet, dat zal waarschijnlijk awkward zijn, maar het kan zijn dat je hem overvalt en even een moment nodig heeft om te antwoorden.

    Hoe dan ook, alvast veel succes!<3 En ik ben een aantal jaar ouder (ik ben 21), maar als je wilt praten, staan mijn gb en pb altijd voor je open!


    Inspiration can hit you any time

    Mensen die zich aanbieden om te praten, stuur me dan even een pb.. Om iedereen zelf een berichtje te doen wordt zoveel werk :p