• Dat bestaat echt en je vind het hier.

    In drie dagen is er al bijna 600,000 duizend euro opgehaald, maar er moet nog een hoop bij in de 6 dagen die er nog over zijn. Als het doel niet gehaald wordt, krijgt iedereen zijn geld terug. Eigenlijk vind ik het wel een tof idee, als iedereen elkaar zo af en toe zou helpen op deze manier, zou alles een stuk beter gaan. Dat wordt natuurlijk niet gedaan, maar we kunnen een begin maken.

    Wat denken jullie ervan?

    Edit: Ik keek 10 minuten niet en toen was er 20,000 bij, dus zitten ze al over de 600,000.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 10:35 ]


    Your make-up is terrible

    Het concept vind ik op zich best leuk, maar hoe ze in negen dagen 1,6 miljard euro willen ophalen...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Het concept vind ik op zich best leuk, maar hoe ze in negen dagen 1,6 miljard euro willen ophalen...


    Refresh de pagina maar eens elke 10 minuten. Sinds ik dit vond, 20 minuten geleden, is er al bijna 50,000 bij gekomen.


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken. Ja, ik ben tegen een eventuele Grexit en voor een sterk Europa en ik wil de Grieken helemaal niet terug helpen naar de Drachme, maar ik ben bang dat als we het schuldprobleem zo "oplossen" we het echte probleem niet oplossen. Het echte probleem is namelijk dat de Griekse staat en economie niet werken op deze manier en dat moet hervormd worden. Als we hun schuld gewoon afkopen komt daar hoogstwaarschijnlijk geen verandering in en zitten we over joost mag weten hoeveel tijd weer met hetzelfde probleem. Bovendien geeft het ook een signaal naar de andere zwakke landen (Portugal, Spanje bijv), dat er vrij weinig consequenties zijn. Ik hoop eigenlijk gewoon dat de Grieken Ja stemmen in het referendum van komende zondag.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Astolat schreef:
    Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken. Ja, ik ben tegen een eventuele Grexit en voor een sterk Europa en ik wil de Grieken helemaal niet terug helpen naar de Drachme, maar ik ben bang dat als we het schuldprobleem zo "oplossen" we het echte probleem niet oplossen. Het echte probleem is namelijk dat de Griekse staat en economie niet werken op deze manier en dat moet hervormd worden. Als we hun schuld gewoon afkopen komt daar hoogstwaarschijnlijk geen verandering in en zitten we over joost mag weten hoeveel tijd weer met hetzelfde probleem. Bovendien geeft het ook een signaal naar de andere zwakke landen (Portugal, Spanje bijv), dat er vrij weinig consequenties zijn. Ik hoop eigenlijk gewoon dat de Grieken Ja stemmen in het referendum van komende zondag.


    Vanuit politiek standpunt ben ik het ook helemaal met je eens. Dan zou ik zeggen dat ze het zelf moeten oplossen, want ze hebben zichzelf erin gekregen en wij pompen er geld in zonder resultaat. Mijn probleem met dit standpunt is echter dat er échte mensen in Griekenland wonen die hier échte problemen door hebben en het is niet hun schuld dat het zo gaat. Ik vind het lastig om die mensen aan hun lot over te laten, die geen geld kunnen opnemen bij banken, die niet worden betaald, die geen eten meer kunnen kopen en de huur niet meer kunnen betalen.


    Your make-up is terrible

    Het is een grappig idee, maar ze gaan dat geld echt nooit ophalen. Zelfs als ze 1 miljoen euro per dag ophalen, zullen ze er nog 160 dagen over doen en die tijd hebben ze niet.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik vrees dat het niet gaat werken zolang de griekse regering stom blijft dien en Wij wss nog steeds wat verduenen, al Ben ik Zelf ook tegen een grexit. Heb get vooral met de burgers daar te doen. Het is Geen leven voor ze.
    En voor de mensen due zeggen dat we niets voor ons geld krijgen. Vergeet niet dat we (en in elk geval Duitsland) n jaren enorm verdiend hebben aan Griekenland.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb het nog eens nagerekend. Iedere tien minuten zouden ze 1,8 miljoen euro moeten ophalen, anders halen ze het niet. :x Maar goed, misschien zijn er spontaan een aantal Bill Gatesen die willen investeren.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb het nog eens nagerekend. Iedere tien minuten zouden ze 1,8 miljoen euro moeten ophalen, anders halen ze het niet. :x Maar goed, misschien zijn er spontaan een aantal Bill Gatesen die willen investeren.


    Wie weet! 8D Misschien is er wel ergens een goeddoener. Maar ik denk ook niet dat het gehaald wordt, tenzij de deadline versteld kan worden. Maar ik heb nog nooit een fundraiser zo snel zien gaan.


    Your make-up is terrible

    Er zijn al 5 mensen die 5000 euro hebben gegeven o.O
    -En je krijgt ook dingetjes van hun als je geld geeft ,dat vind ik echt leuk :]
    Verder probeer ik mij zoveel mogelijk heirbuiten te houden; hiervoor heb ik er denk ik niet genoeg verstand van.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Lol, ik ga verder niet doneren denk ik. Maar wel onwijs leuk en grappig om te zien dat het zo snel gaat en ergens vind ik het ook niet zo'n slecht idee ook.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vind het een heel mooi initiatief en het maakt echt duidelijk dat niemand wil dat Griekenland de EU verlaat. Maar zoals voor mij al gezegd is, dit lost de problemen in het bestuur niet op. De dingen waarvoor zo afgestraft worden, lossen ze gewoon niet op.


    What would Emma do?

    Wauw, whut?

    :')

    Ik denk wel dat het beter is als Griekenland (tijdelijk) een andere munt krijgt, maar wel onder de voorwaarde dat als hun economie weer aangesterkt is, ze terug mogen naar de Euro


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    De pagina heeft een overload omdat ze bijna een miljoen opgehaald hebben, haha. Ik kwam erachter dat ze vandaag zo'n 800,000 op hebben gehaald, dat is echt veel.


    Your make-up is terrible