• Beste Quizletters,

    De afgelopen maanden is ons, de bèta-readers, opgevallen dat er steeds minder aanvragen binnenkomen. Dit leidt ertoe dat wij relatief weinig te doen hebben, wat extra jammer is nu we de nieuwe bèta's willen inwerken. Bij deze willen we jullie daarom verzoeken om een hoofdstuk in te dienen.
    Dit kan bijvoorbeeld dat ene stukje zijn dat je nog hebt liggen en waarbij je twijfelt over sommige zinnen, of die proloog waarvan je niet zeker weet of het wel een goede start is. Vergeet ook niet dat het altijd mogelijk is om een bèta-aanvraag in te dienen voor nieuwe hoofdstukken die je deze vakantie schrijft! Fanfic of OP maakt voor ons geen verschil. We accepteren ook Engelse of deels Engelse aanvragen, aanvragen voor hoofdstukken die op inactief staan en aanvragen met bijzondere opmerkingen erbij. We zijn er om je te helpen met je verhaal op de manier waarop jij dat wilt, en dat doen we graag. We hopen dus dat je ons jouw verhaal wilt toevertrouwen. (:

    Alvast bedankt,
    het bèta-team van Q


    Wij helpen met het schrijven van stories!

    Ik vergeet altijd of dat kan, maar kunnen jullie inactieve hoofdstukken bèta-readen? Ik ga namelijk deze maand (met NaNoWriMo) een verhaal afronden en die wil ik dan best laten bètareaden, maar ik zet het liever nog niet online.


    Deep inside, I've never felt alive

    Drones schreef:
    Ik vergeet altijd of dat kan, maar kunnen jullie inactieve hoofdstukken bèta-readen? Ik ga namelijk deze maand (met NaNoWriMo) een verhaal afronden en die wil ik dan best laten bètareaden, maar ik zet het liever nog niet online.


    Jap, dat gaat. Anders zou het ook niet veel zin hebben - er zijn altijd mensen die het eerst laten verbeteren en dan pas online gooien.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb ook een hoofdstuk ingediend. Hoewel het al online staat, is het altijd fijn om een extra paar ogen te hebben dat ernaar wil kijken. Ik lees zelf uiteindelijk toch altijd weer over mijn eigen fouten heen, dus het is meer dan welkom. :)


    She's imperfect but she tries

    Ik heb er twee ingediend, hopelijk hebben jullie er wat aan :)


    What would Emma do?

    Drones schreef:
    Ik vergeet altijd of dat kan, maar kunnen jullie inactieve hoofdstukken bèta-readen? Ik ga namelijk deze maand (met NaNoWriMo) een verhaal afronden en die wil ik dan best laten bètareaden, maar ik zet het liever nog niet online.


    Ja, absoluut! Ik heb het zelfs speciaal in de beginpost gezet om mensen daaraan te herinneren, ghehe. Je kunt die stukken dus gewoon indienen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, absoluut! Ik heb het zelfs speciaal in de beginpost gezet om mensen daaraan te herinneren, ghehe. Je kunt die stukken dus gewoon indienen. ^^


    Het waren toch maximaal twee hoofdstukken per keer hebben openstaan, he?


    What would Emma do?

    Heel fijn dat jullie ons iets te doen geven, trouwens. Yay! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    StephenFry schreef:
    (...)

    Het waren toch maximaal twee hoofdstukken per keer hebben openstaan, he?


    Openstaan? Lopende aanvragen, bedoel je? Daarvan mag je er maximaal drie hebben. (:
    Maar ik denk dat je gewoon een foutmelding krijgt als je een vierde probeert in te dienen, dus dat kan niet mis gaan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Openstaan? Lopende aanvragen, bedoel je? Daarvan mag je er maximaal drie hebben. (:
    Maar ik denk dat je gewoon een foutmelding krijgt als je een vierde probeert in te dienen, dus dat kan niet mis gaan. ^^


    Oke, dan krijgen jullie binnenkort ook mijn derde, maar daar moet ik nog een klein beetje aan schrijven ;)


    What would Emma do?

    Het lang duurt het gemiddeld voordat we een verbetering terug krijgen? : )

    Ik merkte ook iets raars op. Als je het 3de vakje aankruist krijg je dus een invulvak. Als ik daar iets invul en even opzij ergens wegklik (dus ik zit nog steeds op dezelfde pagina alleen niet meer met de cursor in het invulvak) en ik klik terug op dat vak, dan verdwijnt de tekst. Gelukkig krijg ik het wel terug door rechtermuisknop en dan "ongedaan maken". Maar ik vond dat toch maar vreemd. Ook al kunnen jullie béta-readers dat niet veranderen, ik wilde het toch even hier vermelden om te zien of dit ook bij anderen gebeurt.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 18:36 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Het lang duurt het gemiddeld voordat we een verbetering terug krijgen? : )

    Ik merkte ook iets raars op. Als je het 3de vakje aankruist krijg je dus een invulvak. Als ik daar iets invul en even opzij ergens wegklik (dus ik zit nog steeds op dezelfde pagina alleen niet meer met de cursus in het invulvak) en ik klik terug op dat vak, dan verdwijnt de tekst. Gelukkig krijg ik het wel terug door rechtermuisknop en dan "ongedaan maken". Maar ik vond dat toch maar vreemd. Ook al kunnen jullie béta-readers dat niet veranderen, ik wilde het toch even hier vermelden om te zien of dit ook bij anderen gebeurt.


    Dat verschilt een beetje, maar op dit moment zal het vrij snel gaan, met de nieuwe bèta's erbij en de vakantie. Denk dan aan een paar dagen. ^^
    Het is wel zo dat bepaalde soorten aanvragen wat sneller kunnen gaan dan andere. Ik ben bijvoorbeeld een van de weinige bèta's die Engelse aanvragen aanneemt en ik ben op dit moment op vakantie, dus het is mogelijk dat het bij Engelse stukken iets langer duurt tot je een antwoord krijgt dan bij Nederlandse. We doen in ieder geval ons best je ze snel mogelijk een antwoord te geven, want het is vervelend als je lang moet wachten, dat snappen we.

    En wat dat tekstvak betreft, daar had ik nog niet eerder over gehoord. Ik ben wel benieuwd of andere mensen dat probleem ook hebben, dan. Al is het bij de meeste mensen die er iets in schrijven een paar woorden tot een zinnetje, dus ik denk dat ze dat in één keer doen, zonder weg te klikken. Goed dat je het zegt, tenminste. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vroeg mij af - hebben die nieuwe - leden - ronselen - acties al effect gehad?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ik vroeg mij af - hebben die nieuwe - leden - ronselen - acties al effect gehad?


    De gidsen zien dat de toestroom van leden niet echt het probleem is.
    Ik persoonlijk zie altijd meer dan drie nieuwe leden per dag op een normale schooldag.
    Het grootste probleem is dat de meeste van die leden een account aanmaken en er nooit meer opkomen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    (...)

    Dat verschilt een beetje, maar op dit moment zal het vrij snel gaan, met de nieuwe bèta's erbij en de vakantie. Denk dan aan een paar dagen. ^^
    Het is wel zo dat bepaalde soorten aanvragen wat sneller kunnen gaan dan andere. Ik ben bijvoorbeeld een van de weinige bèta's die Engelse aanvragen aanneemt en ik ben op dit moment op vakantie, dus het is mogelijk dat het bij Engelse stukken iets langer duurt tot je een antwoord krijgt dan bij Nederlandse. We doen in ieder geval ons best je ze snel mogelijk een antwoord te geven, want het is vervelend als je lang moet wachten, dat snappen we.

    En wat dat tekstvak betreft, daar had ik nog niet eerder over gehoord. Ik ben wel benieuwd of andere mensen dat probleem ook hebben, dan. Al is het bij de meeste mensen die er iets in schrijven een paar woorden tot een zinnetje, dus ik denk dat ze dat in één keer doen, zonder weg te klikken. Goed dat je het zegt, tenminste. (:

    Bedankt voor je antwoord. ^^ En dat begrijp ik, neem jullie tijd! Ik wil gewoon graag verder schrijven, maar eerst weten of de vorige hoofdstukken goed zijn. Maar ik kan wachten. : )

    En geen probleem!


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik veronderstel dat ik geen volledig manuscript mag insturen? Qua spelling ben ik op zich vrij zeker van mezelf en daarom heb ik nog nooit een aanvraag gedaan van mn verhalen hier op Q, maar stiekem zoek ik wel nalezers voor een verhaal dat ik graag wil proberen uitgeven.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen