• En dat is goed nieuws, want vorig jaar had ik 49% voor wiskunde (da's gewoon een 4,9 in Nederland) en nu heb ik dus 51%! Het is nog steeds niet super, maar het betekent dat ik OVER MAG EN SORRY DAT IK IN HOOFDLETTER TYP, MAAR IK BEN SUPERBLIJ! Ze hebben me vorig jaar doorgelaten onder de voorwaarde dat ik dit jaar voor mijn wiskunde er wel door zou zijn AND I DID IT! Ik ben zoooooo blij! Want als ik er niet door geweest was, mocht ik geen wetenschappelijke of wiskundige richting meer doen en dan zijn de keuzes natuurlijk wel beperkt.

    Sorry voor de hyperactiviteit, maar ik ben gewoon zo blij! ^^ Zijn jullie ook tevreden met jullie punten?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scandal schreef:
    Gefeliciteerd! *O*


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd.

    Ik flik het op elke rekentoets weer een 3 en ook op mijn rekenexamen had ik een 3. Gelukkig weten mijn ouders dat ik erg slecht ben in rekenen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 15:44 ]

    Fijn!!! Ik was ook tevreden met mijn punten voor wiskunde. Dat was voor mijn eindexamen een 6,1. Ik stond een stuk lager, dus ik ben er nog steeds heel blij over ^^

    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 18:57 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Naoko schreef:
    (...)

    Zeven - want ik ga volgend jaar naar een gemeenschapsschool. Nu heb ik vijf uur, ja, maar ik vind het wel jaar dat je anders niet mag. Bij ons raden ze het gewoon af, maar je mag nog steeds. (:
    Hoe dan ook, ik zou gaan voor wetenschappen-wiskunde in jouw geval. Ik heb een zus die Latijn-Wetenschappen-Wiskunde doet en moest ze kunnen kiezen en niet van school zou moeten veranderen dan, zou ze voor de wetenschappen-wiskunde gaan. Dit om de reden dat je echt bijna drie keer niets bent met Latijn (ik heb het ook drie jaar gedaan) als je er later niet in gaat verder studeren. Wat wil je studeren later?


    Van vier naar zes uur is een te grote stap bij ons :/
    Zeven is veel xd want dan heb je geen uren meer over voor andere vakken, niet (?) of heb je achtste uren?
    Onbewust heb je echt wel wat aan Latijn (; In de laatste jaren ga je redeneren en filosoferen, daarbij is het erg goed voor je taal. Ga je Latijn later nodig hebben? Nee. Ga je het moeten spreken? Nee. Is het daarom onnuttig? Nee. Waarom zouden ze het anders nog geven? Omdat je veel dieper gaat denken over dingen, zal je een uitgebreidere denkwijze ontwikkelen. Daarbij is de cultuur ook heel interessant ^^
    Dat weet ik nog niet ^^ Maar waarschijnlijk een medische richting, geneeskunde of psychologie.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Scandal schreef:
    Gefeliciteerd! *O*


    26 - 02 - '16