• Hallo mensen, ik ben Amina (14 jaar) en ik heb een boek geschreven wat een uitgever wil uitgeven, het is mijn eerste boek en ik moet e-mailadressen verzamelen (40 stuks) ik heb al ongeveer de helft, maar heb dus meer nodig...
    Heeft iemand interesse?
    Het boek heet 'Zoektocht naar het oude leven'
    Het gaat over een elf Amaurea Acalímon, haar moeder is op een dag verdwenen. Haar vader is, doordat haar moeder verdwenen is, erg nors geworden en hij sluit haar op in haar kamer. Zij ontsnapt en beleeft een avontuur...

    Als je interesse hebt kun je een e-mail sturen naar dit adres: amfrowijn@gmail.com

    Alvast bedankt


    I am Loki, from Asgard and I am burdened with glorious purpose ~Loki~ }{ Mister Potter, our new celebrity ~Severus Snape

    Je mag mij wel een promotiemailtje sturen hoor! Dat kan nooit kwaad en ik help graag. (:

    Ik stuur je vanavond wel even een mailtje. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk! Ik heb er al een van Quizlet! Misschien hebben nog meer mensen interesse?


    I am Loki, from Asgard and I am burdened with glorious purpose ~Loki~ }{ Mister Potter, our new celebrity ~Severus Snape

    Doe je het via Boekscout-Yo?
    Dan waarschuw ik je vast: je krijgt je geld nooit.

    Het verdiende geld zou gestort worden als je in een kwartaal 25 boeken verkocht zou hebben, anders het einde van het volgende jaar. Nu hebben ze pas plotseling de regels aangepast, je moet minstens 40 boeken per jaar verkopen als je je verdiende geld wil krijgen.

    Ik kan begrijpen dat je het niet om het geld doet, want uitgeven is nou eenmaal super gaaf, maar mijn ouders waren wel even pissig, want ze hadden er best veel in geinvesteerd (o.a. redigeren enz.).

    Ook als je eenmaal 40 mailadressen verzameld hebt, moeten die mensen ook allemaal terugmailen met toestemming. En dan nog meer dingen. En oh, je moet een coverfoto via internet kopen, of zelf maken en dan verneuken ze hem daarna lekker voor je.

    Ik wens je heel veel succes met het uitgeven van je boek! En ik hoop dat het bij jou beter gaat dan bij mij... Weet waar je aan begint, en verwacht er niet al te veel van. Je boek gaat gegarandeerd ook duur worden... En dan is het nog softcover ook.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Misschien moet je even duidelijk zeggen dat een email van de uitgeverij vrijblijvend is en je zonder de mailadressen geen boeken kunt uitbrengen? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    O ja dat is wel slim


    I am Loki, from Asgard and I am burdened with glorious purpose ~Loki~ }{ Mister Potter, our new celebrity ~Severus Snape

    heyyyy ik heb ook ooit een boek uitgegeven bij boekscout-yo!!!
    Dat doe ik trouwens nooit meer, maar oké. Voor een eerste boek is het wel leuk.
    Ik stuur je m'n e-mail wel even via PB, promotie kan nooit kwaad :P


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Voor Boekscout-yo? Ik heb daar ook een boek uitgegeven en ik weet hoe moeilijk die 40 e-mail adressen zijn (ik had er stiekem maar 35, maar dat hadden ze niet door) dus je mag zeker mijn gmail en Hotmail account! admiraaljr@hotmail.com en melizemi47@gmail.com


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Lupton schreef:
    Doe je het via Boekscout-Yo?
    Dan waarschuw ik je vast: je krijgt je geld nooit.

    Het verdiende geld zou gestort worden als je in een kwartaal 25 boeken verkocht zou hebben, anders het einde van het volgende jaar. Nu hebben ze pas plotseling de regels aangepast, je moet minstens 40 boeken per jaar verkopen als je je verdiende geld wil krijgen.

    Ik kan begrijpen dat je het niet om het geld doet, want uitgeven is nou eenmaal super gaaf, maar mijn ouders waren wel even pissig, want ze hadden er best veel in geinvesteerd (o.a. redigeren enz.).

    Ook als je eenmaal 40 mailadressen verzameld hebt, moeten die mensen ook allemaal terugmailen met toestemming. En dan nog meer dingen. En oh, je moet een coverfoto via internet kopen, of zelf maken en dan verneuken ze hem daarna lekker voor je.

    Ik wens je heel veel succes met het uitgeven van je boek! En ik hoop dat het bij jou beter gaat dan bij mij... Weet waar je aan begint, en verwacht er niet al te veel van. Je boek gaat gegarandeerd ook duur worden... En dan is het nog softcover ook.

    Ik heb maar 14 exemplaren verkocht en gewoon mijn geld gekregen, hoor!


    in love with the fictional characters, I'm sorry