• Hier de samenvatting:





    We zijn hetzelfde, jij en ik, zei hij.
    Waarom denk je dat? vroeg ze en hoorde Jack zachtjes grinniken.
    Lord Buckett antwoordde hij en pakte zachtjes haar rechter pols vast en rolde haar mouw op, precies zoals hij dat deed met zijn eigen. Hij hield zijn pols tegen die van haar aan. Een identieke 'P' was gebrand in haar huid.
    Onze verhalen zijn hetzelfde gestart. grinnikte hij opnieuw en keek haar aan.



    Wanneer Kylis' moeder overlijd op haar achtiende verjaardag, besluit ze het antwoord te zoeken op een vraag die al jaren lang in haar hoofd spookt; wie is mijn vader? Met een schip en een trouwe bemanning vertrekt ze naar zee, maar al gauw weerhoud Heer Beckett haar van haar avontuur en dreigt om het innemen van het schip. Kylis weigert zich over te geven en uiteindelijk beland ze in dienst bij hem. Kylis vertikt echter het werk te doen wat haar opgedragen word en dat schiet hem in het verkeerde keelgat. Na omstandigheden word ze gebrand tot piraat.

    Jaren later vaart ze de zeven zeeën onder de naam Kylis koelbloed, gewild door de Engelsen en gevreest door menig ander persoon. Wanneer de Engelsen haar na een mislukte overval willen ophangen redt een wel erg eigenaardige piraat haar, maar hij is niet al te eerlijk tegen haar. En dan begint het echte avontuur pas.




    Ik heb nog nooit iemand zo als jij ontmoet, zei hij terwijl hij voorzichtig haar wang streek
    Er zijn er ook niet veel 'zoals ik', lachte ze bitterzoet en drukte zachtjes haar lippen op zijn voorhoofd.
    Vaarwel Turner
    Ik hoop dat je totziens bedoelt.
    Totziens dan.. Voordat ze wegliep gaf ze de man nog een laatste blik en ze voelde hoe met elke stap haar hart brak



    Uiteindelijk vind ze haar vader ook en word ze verliefd op Turner.
    Iemand een idee?
    Titel in het Nederlands graag ;P

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 21:30 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Je hebt eigenlijk al een titel, maar ik zou het toch leuk vinden een optie te geven.
    Helaas is mijn hoofd helemaal leeg dus die optie gaat niet komen..


    obsessive rage

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 12:12 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    -> Slotje op aanvraag en je kunt topics niet zelf sluiten.


    I am an idiot, I move.