• [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 1:18 ]


    "Family don’t end in blood”

    Tsundoku schreef:
    (...)

    Ik zit in vrij veel fandoms^^
    PJO, Narnia, Divergent, THG, TMR, BB, 3DG, Gone, PLL(de boeken) [insert lijst die ik niet ga typen omdat iik lui ben en op mn mob ben]


    Ik weet niet wat BB is en ook geen idee van 3DG, maar de rest heb ik ook allemaal gelezen. Geen HP? Kaya speelt Theresa in TMR, maar da wist je 'fcourse allang al, omf.[/s


    Reality's overrated.

    Effs schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat BB is en ook geen idee van 3DG, maar de rest heb ik ook allemaal gelezen. Geen HP? Kaya speelt Theresa in TMR, maar da wist je 'fcourse allang al, omf.[/s


    Breaking Benjamin en Tree Days Grace, bands (:
    HP behoort ook tot mn fandoms^^
    ik heb een Ravenclaw shirt aan hehe


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik kijk de serie van PLL, de boeken heb ik niet gelezen. Divergent wel, nou ja, ik ben nu met het tweede boek bezig.


    "Family don’t end in blood”

    Oh en THG is ook leuk


    "Family don’t end in blood”

    Tsundoku schreef:
    (...)

    Ik zit in vrij veel fandoms^^
    PJO, Narnia, Divergent, THG, TMR, BB, 3DG, Gone, PLL(de boeken) [insert lijst die ik niet ga typen omdat iik lui ben en op mn mob ben]


    Oef TMR en PLL.


    Danmarks Dynamite.

    Tsundoku schreef:
    (...)

    Breaking Benjamin en Tree Days Grace, bands (:
    HP behoort ook tot mn fandoms^^
    ik heb een Ravenclaw shirt aan hehe


    Mooi zo.
    Ik ben Skins obsessed. Dat 'Kaya Scodelario' in de quiz komt dus ook vanuit mij. En TWD en UTD en idk, veel. Oh en Lorien Legacies.
    Divergent heb ik alles wel gelezen en Ess en ik zijn samen naar de eerste film geweest, maar nee, ik irriteerde me.


    Reality's overrated.

    Yo ik ga Tour de France kijken voor Marcel Kittel. Hij is duitser en knap af.


    Danmarks Dynamite.

    Wejow vorig jaar was hij nog single wow.


    Danmarks Dynamite.

    AH FUCK HIJ START HELEMAAL NIET. :c


    Danmarks Dynamite.

    en ik ben gay


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    nee eigenlijk idk wat ik ben hoi ik ben eva. en ik ben v v immature en in dit topic praat ik bijna altijd zonder goede interpunctie want dat is leuk. en larry is real. en louis is seks. en seks is lekker. doei.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ze zijn hem gewoon aan het filmen terwijl die aan het douche was. HELLA SEXY. (alleen z'n hoofd)


    Danmarks Dynamite.

    RUMPLESTILTSKIN IS ZO ENG


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.


    Danmarks Dynamite.

    Vivid schreef:
    RUMPLESTILTSKIN IS ZO ENG


    HELLA TRUE


    Danmarks Dynamite.