SPECS schreef:
(...)
Ik snap je punt hoor.(: Ik heb net een berichtje gestuurd (of nou ja, al een uur geleden), weliswaar met mijn hart in mijn keel, maar goed.='d
Bedankt voor je advies en dat van dat mijn baas het zelfde heeft moeten doen toen hij mij aannam is inderdaad waar.........dat maakt het in ieder geval iets minder erg.='d
Ik heb inmiddels al bijna vier jaar ervaring met nee zeggen tegen een baas, dus dan leer je het ook wel. En er werd vaak ook nog eens schuld bij ons in de schoenen geschoven door te zeggen: "Kan er echt niemand werken? Dan staat die er straks alleen voor! Vind het wel vervelend dat niemand zich verantwoordelijk voelt."
Kan misschien mijn nuchterheid zijn, maar ik denk dan: ten eerste is het
jullie schuld, want jullie hebben niet goed rekening gehouden met de planning. Ten tweede: als je als baas een beetje verantwoordelijk voelt, ga je daar zelf staan. Ten derde: dan krijgt diegene (die er alleen staat) niet alles af, nog steeds niet zijn schuld, want de planning was niet goed gemaakt.
En zo is het cirkeltje rond. (;
Stiekem heb ik soms ook wel medelijden met leidinggevenden, omdat ze zoveel moeten regelen en oplossen als er iets misgaat.
Dit was gelukkig bij mijn oude werk, ik werk nu voor een betere werkgever (;
Deep inside, I've never felt alive