Ik weet dat jullie geen dokters zijn, maar ik ga hopelijk volgende week naar de huisarts (als het lukt om na m'n toetsen een afspraak te plannen en er plek is) en dan hoop ik dat hij me serieus neemt (vorige keer met m'n knie kon ik ook pas na 2 weken terecht), maar ik zou eigenlijk wel eerder willen weten wat het is.
Ik heb nu zo'n 1,5 maand dagelijks last van hoofdpijn. Meestal overdag heel licht, in de middag rond 15.00 begint het altijd wat heviger te worden.
Gisteren werd ik wakker met knallende koppijn en ik kon amper wat doen, overdag een aantal heverige momenten gehad, weet niet of het aanvallen waren of niet, uiteindelijk met moeite m'n presentatietekst voor een presentatie die ik vandaag bleek te hebben gemaakt.
Vandaag moest ik naar school omdat ik een presentatie had, maar ik kreeg tijdens een les zo erge hoofdpijn dat ik de leraar vroeg of ik een paracetemol mocht halen, dan moet je altijd een reden opgeven en ik zei dat ik hoofdpijn had. De leraar vroeg: "Heb je migraine dan?" en ik zei "Nee, niet dat ik weet" en toen zei hij "Heb je al lang last van hoofdpijn?" en mijn antwoord was ja. "Moet je dan niet eens langs een huisarts dan?" was zijn antwoord, en dat bracht me wel aan het denken.
Nu wil ik eigenlijk wel weten wat het zou kunnen zijn, maar als ik ga googlen word ik gek haha, er is zo veel :o
Hebben jullie ervaringen met hoofdpijn? En herkennen jullie dit?
Dit is overigens niet de eerste keer dat ik hier last van heb, in de brugklas (zo'n 4 jaar geleden) had ik er ook een hele lange tijd achter elkaar last van. In de tussentijd van de brugklas en nu heb ik wel vaker echt hoofdpijn gehad, maar dan niet dat het heel lang aanhield.
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly