Kaij Gualtiero = Cleopatra zou niet echt weten wat ze van Kaij zou moeten vinden en zal wel gewoon vriendelijk zijn.
Nathaniel Maverick = Cleopatra en Nathaniel kunnen het erg goed vinden en Nathaniel heeft haar toen ze net nieuw was geholpen en nu zijn ze net twee handen op één buik. Hij is net als een broer voor haar. Als iemand ook problemen met hem heeft, heeft hij of zij dat uiteindelijk ook met Cleopatra.
Aron Devland = Ik denk dat Cleopatra hem niet heel erg zou mogen, omdat hij zo'n lui persoon is omdat hij ook zijn krachten eigenlijk slecht gebruikt.
Grachelle Andrews = Cleo zou haar waarschijnlijk wel mogen, maar dat ze zo nu en dan zouden denken van; ga gewoon weg man.
Avery Gladwyn = Avery zou redelijk vriendinnen met Cleopatra kunnen zijn die zo nu en dan samen zouden trainen.
Than Sephtis = De twee mogen elkaar echt niet. En dat Zeus en Hades ook nog eens vijanden zijn maakt het er niet beter op. Het liefste ontwijkt Cleopatra hem.
Jacob Campling = Jacob en Cleopatra zouden het erg goed kunnen vinden, denk ik. Beide wel van die drukke persoonlijkheden. Dus vrienden zit er wel in.
Juniper Blackwood = Ook Juniper en Cleopatra zouden het wel goed kunnen vinden en samen zouden ze wel kunnen trainen.
Jenna Wilkinson = De twee zouden erg goede, tot beste vriendinnen kunnen zijn.
Eris Sephtis = Sinds Than en Cleopatra elkaar niet mogen denk ik dat het ook geld voor de relatie met Eris.
Blake Orcus = Cleopatra zou ieder Hadeskind het liefste ontwijken en dus zou ze ook niet vrienden met Blake zijn of hem mogen. Omdat ze hem ontloopt kent ze hem eigenlijk niet.
Ivory Abella = Ivory is een beetje iemand waar Cleopatra niet zo goed weet wat ze van haar moet vinden.
Dylan Jackson = Cleopatra en Dylan zouden goede vrienden kunnen zijn die ook wel eens samen zouden trainen.
Augustus Josephs = Have to admit it, maar Cleo zou Gus ook wel mogen uiteindelijk, als ze hem leert kennen.
Kaela Parthéna = Cleopatra zou niet weten wat van Kaela te vinden en zal dus niet veel omgaan et haar.
Bambi Jones = Ik denk dat Cleopatra, Bambi/Olivia wel wilt helpen met dingen op het kamp en met haar samen trainen gezien ze beiden boogschieten.
Acis Ambrose = Cleo zou Acis wel mogen, maar ze zullen geen echte vrienden zijn. Wel zal ze als er iets van haar wapen kapot is of ze een nieuwe nodig heeft, naar Acis gaan.
Victoria Davison = De twee komen wel overeen en Cleopatra zou Victoria wel mogen en ze zouden vriendinnen kunnen zijn
Thalia Jove = De meiden zijn halfzussen en ze zouden het wel goed met elkaar kunnen vinden denk ik.
Myah Abella = Cleopatra vindt Myah te mysterieus en zal ook niet weten wat ze van Myah zou vinden. Toch is ze altijd wel vriendelijk
Ryan Andrews = Ik denk dat Ryan en Cleopatra wel goed overweg kunnen met elkaar, maar niet echte vrienden zijn.
Esmeralda D'Aramitz = De twee zouden uiteindelijk wel bevriend met elkaar kunnen worden
Sterling Orcus = Cleopatra zou hem ontlopen omdat zijn broer een zoon van Hades is, hierdoor weet ze dus niet echt of hij een aardig persoon of zo is.