• You will never know,
    just how beautiful you are to me.



    Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8
    Speeltopic: 1 • 2 • 3 • 4

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.


    Rollen:
    • Tyler • Ginoble • Denize
    • Connor • Foist • Xantha
    • Max • Somnephilia • Lucca
    • Zachary • Sociopaths • Marie
    • Ashton • Copterus • Yu
    • Nathaniel • Raccoon • Saar
    • Alexander • Jukeboxes • Xanthe
    • Will • xBooBear •
    • Matthew • Zalejska • Nova

    • Elles • Qingsel • Qing
    • Reagan • Copterus • Yu
    • Adannaya • Gunnulfsen • Dore
    • Jordan • Ginoble • Denize
    • Jacelyn • Sociopaths • Marie
    • Ruby • The_Glue • Julya
    • Regina • JudithSuzann • Judith
    • Hester • Howland • Fren
    • Gereserveerd • Khronos • Savannah

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan -> Tylan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn -> Jashton
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles -> Malice
    7. Zach en Jordan -> Zardan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester -> Aletty

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: Vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Afwezigheden:
    Juli
    • Lucca: 1 — 18
    • Judith: 4 — 19
    • Yu: 5 — 23
    • Xanthe: 30 — 31

    Augustus
    • Xanthe: 1 — 9
    • Qing: 2 — 12
    • Qing: 22 — 30
    • Marie: 8 — 31

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 20:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:56 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jukeboxes schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je Lucca?


    FOOOOOOOD :'D


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Howland schreef:
    I really, really, really, really, really, really like YOU.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sociopaths schreef:
    (...)


    Me? Your crush?

    /daersken, laatste post


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Howland schreef:
    (...)

    Me? Your crush?

    /daersken, laatste post


    Every single one of you here :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    We mogen jou ook graag. :Y)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Love you too Marie :Y).


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb aandacht nodig. :')

    De kusttram zit, zoals altijd rond dit uur in de zomervakantie, propvol. Er zit echter niets anders op dan me tussen de zwetende lijven, jengelende kinderen en oude, klagende dametjes te wurmen, op zoek naar een plek om te staan – alle zitplaatsen zijn natuurlijk ingenomen, voornamelijk door de oude, klagende dametjes. Er zit niets anders op dan dat, omdat ik geen zin heb in biobrood met biojam en biokoffie, met als toetje biopudding, gezoet met biosuiker. Mijn avondmaal wordt pizza met peperoni of een panini met mozzarella en tomaat, naargelang welke winkel nog open is. Ouders die zweren bij biologisch voedsel lijken gezond. Dat is wat ik ondervonden heb nadat ik mijn spreekbeurt in het vierde leerjaar omtoverde tot een waar bio-eetfestijn. De leerkracht was verkocht, net als de meeste van mijn klasgenoten. 'Het lijkt me geweldig om ouders te hebben die zo met je voedingspatroon bezig zijn.' Dat was de reactie van Nora, een piepklein meisje dat beweerde dat haar ouders alleen junkfood aten, terwijl zij, volgens mijn observaties, al aan een eetstoornis leed. Ze was en is graatmager en een enorme bitch. Uiteindelijk vind ik een plekje en ik leun tegen een van die coole trampalen aan. Toegegeven, ik heb een soort bewondering voor de inwoners van Parijs, die zich elke dag naar hun haasten en daarbij nooit gebruik maken van de versleten zitjes in de metro, maar nonchalant tegen die palen of de schuifdeuren gaan staan.
    'Volgende halte, kerk.' Enkele ogenblikken later gaan de deuren open en Sen glipt de tram binnen.
    'Larri, hoi.' Hij lacht even als hij zich tussen de mensen moet bewegen doormiddel van zijn elebogen, om dicht genoeg bij me te komen om comfortabel te kunnen praten.
    'Sen.' Een glimlachje komt op mijn gezicht te staan. Die blauwe ogen – dat krullend haar – dat halve glimlachje – en dan mijn hartslag. 'Waar was je vandaag? We hebben je gemist, er was een levering rozen niet aangekomen en de tulpen hadden last van beestjes. We hadden best een paar handen kunnen gebruiken.' Hij zou willen antwoorden, maar wordt aan de kant geduwd door een oud, klagend vrouwtje. We horen haar vloeken en mompelen dat 'de jeugd van tegenwoordig geen fatsoen meer kent.' Beide moeten we lachen, en kijken daarna in elkaars ogen. Meer per ongeluk dan met opzet, dat laatste, maar ik vind het niet erg.
    'Ik weet het goedgemaakt,' zegt hij. De tramstem onderbreekt heb; 'Volgende halte, markt.' Sen kijkt geïrriteerd naar boven.
    'Derde keer, scheepsrecht?' vraagt hij. 'Ik weet het goed gemaakt. Heb je toevallig zin in een pizza met peperoni? Ik trakteer.'
    Heel eerlijk? Daar kan ik geen nee tegen zeggen.


    Wat denken jullie hiervan?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ga zo nog wel posten met Alexander, maar eerst mijn kommetje naar beneden doen (Ik ben trouwens trots dat ik een appel in plaats van chips heb gepakt...)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    'Zo heb ik een keer per ongeluk olie en water gemengd toen ik tonijn wilde koken. Nah, dat raad ik je af.'' vervolgde ze en schudde haar hoofd. ''Ik heb een litteken ervan op mijn vinger, uh.''


    Dit is dus zojuist bij me gebeurd :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oh shit gaat het wel :')?


    I just caught the wave in your eyes

    Posted #AlexanderIsBeingA100%Dork


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sociopaths schreef:
    (...)

    Dit is dus zojuist bij me gebeurd :')

    Poor you, maar waarom ben je tonijn aan het KOKEN? o_O


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gaskarths schreef:
    Oh shit gaat het wel :')?


    Ja, soort van :') Het plekje waar de olie op landde is nu opgezwollen, maar ik heb er een zalfje opgesmeerd dus komt goed ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jukeboxes schreef:
    (...)
    Poor you, maar waarom ben je tonijn aan het KOKEN? o_O


    Bc ik moest nog eten en tonijn in blik was wel oké :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sociopaths schreef:
    (...)

    Bc ik moest nog eten en tonijn in blik was wel oké :'D

    Maar je moet dat toch niet koken :'D Of ben ik dat nu? En je kookt vis ook nooit, je pocheert hem met visfond of iets dergelijks.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque