• Ik heb geen idee of deze suggestie al is voorgesteld (ik heb even gezocht maar ik ga niet 102 pagina's langs en bij zoeken kon ik niks vinden :'))
    Oké nu mijn suggestie. Als ik een reactie heb op een story (of een andere creatie) krijg ik een mail dat ik een reactie heb, maar ook een pb. Dit heb ik omdat als ik niet thuis ben ik het toch fijn vindt om bericht te krijgen dat ik een nieuwe reactie heb. Maar als ik dan weer thuis ben dan zit mijn inbox vol en ik heb niet echt zin om alles dan te openen en ik vind het ook zonde om gelijk alles te verwijderen, dus zou er misschien een markeren als gelezen knop kunnen komen?
    Ik heb geen idee of het mogelijk is maar ik wilde het toch even suggereren. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 1:10 ]


    Life is a beautiful struggle

    (Y)


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Voor. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malums schreef:
    Voor. ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Voor!


    Spinning around, I'm weightless.

    Quiver schreef:
    (Y)

    Ik was ook al aan het zoeken naar zo'n knop! Ik ben dus voor.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben voor! Het lijkt mij ook wel handig (:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 14:43 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Malums schreef:
    Voor. ^^


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik voel me onzettend dom. Maar ik snap je suggestie niet helemaal xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Malums schreef:
    Voor. ^^


    26 - 02 - '16

    Sibyl schreef:
    Ik voel me onzettend dom. Maar ik snap je suggestie niet helemaal xd

    Bluck schreef:
    Ik voel me onzettend dom. Maar ik snap je suggestie niet helemaal xd

    Als je een mail krijgt (gewoon van hotmail) kan je die aanvinken en dan kun je het markeren als gelezen zonder de mail echt gelezen/geopend te hebben. Zo'n knop heb je niet hier op quizlet voor je privé berichten en mijn suggestie is dus of daar ook een kan komen als dat mogelijk is haha (:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 12:00 ]


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    (...)
    Als je een mail krijgt (gewoon van hotmail) kan je die aanvinken en dan kun je het markeren als gelezen zonder de mail echt gelezen/geopend te hebben. Zo'n knop heb je niet hier op quizlet voor je privé berichten en mijn suggestie is dus of daar ook een kan komen als dat mogelijk is haha (:


    Oh. Dus net zoals de verwijderknop, maar dan om meerdere berichten te markeren als gelezen?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bluck schreef:
    (...)

    Oh. Dus net zoals de verwijderknop, maar dan om meerdere berichten te markeren als gelezen?

    Ja precies (:


    Life is a beautiful struggle