• Op het Questival was er dus een bandje, Daniel Cane&The Rebellion en ik heb hun cd gekocht (was maar vijf euro en ze waren goed dus ja.='D) en ik vond echt dat meer mensen hun zouden moeten kennen.=3 Het is een beetje Ed Sheeran stijl en ze zijn best leuk om te zien (niet als in knap, maar als ik grappig/aardig/ect). Dit is hun Facebook pagina en dit is hun SoundCloud waar je hun liedjes kunt luisteren. Als je de tweede aanklikt kun je alle vier achter elkaar luisteren.=3 Ze hebben nu nog maar vier liedjes, maar ze hebben wel al plannen voor een album wat dus ergens dit jaar/volgend jaar komt (not sure). Anyways, ik denk niet dat veel mensen buiten degene die naar het Questival zijn geweest hun kennen.='D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 14:41 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Daniel Cane *fangirls*
    Okay kidding, maar ze waren idd goed :Y) helaas heb ik de cd niet kunnen kopen want ik was te druk met andere dingen :c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Daniel Cane *fangirls*
    Okay kidding, maar ze waren idd goed :Y) helaas heb ik de cd niet kunnen kopen want ik was te druk met andere dingen :c


    Jaaaaaa, ik vond ze echt heel goed, *fangirlt wel*
    In de soundcloud kun je zo ook allemaal luisteren!(: Maar dat is inderdaad wel jammer, misschien kun je ze op fb een berichtje sturen en vragen of je online eentje kunt kopen?='D Heb je wel verzendkosten natuurlijk.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jaaaaaa, ik vond ze echt heel goed, *fangirlt wel*
    In de soundcloud kun je zo ook allemaal luisteren!(: Maar dat is inderdaad wel jammer, misschien kun je ze op fb een berichtje sturen en vragen of je online eentje kunt kopen?='D Heb je wel verzendkosten natuurlijk.=\

    True true, ik regel er wel eentje op de één of andere manier, staan ze ook op spotify btw?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    True true, ik regel er wel eentje op de één of andere manier, staan ze ook op spotify btw?


    Komt goed!:Y) Ja ze staan ook op Spotify, ik weet allee niet precies hoe dat zit want ik gebruik dat niet.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Komt goed!:Y) Ja ze staan ook op Spotify, ik weet allee niet precies hoe dat zit want ik gebruik dat niet.='D

    Ah top, dan kan ik ze gaan luisteren daarop, lekker makkelijk ^^

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 14:56 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ah top, dan kan ik ze gaan luisteren daarop, lekker makkelijk ^^


    Yusss, mocht je ze nog een berichtje sturen voor de cd dan zou ik ook gelijk om handtekeningen vragen!='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Yusss, mocht je ze nog een berichtje sturen voor de cd dan zou ik ook gelijk om handtekeningen vragen!='D

    Hahah sure c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.