• S L A P E L O Z E      N A C H T E N


    Ashton Irwin heeft altijd al moeite gehad met in slaap vallen, maar sinds de arrestatie van zijn vader en de downfall van zijn moeder - is slaap wel het laatste waar hij aan denkt als hij ’s avonds in zijn bed ligt. Hoe hard hij ook probeert, niks lijkt te werken. Ashton zit vast in een dagelijkse sleur van overdag voor 3 uurtjes in slaap vallen en ’s avonds naar de sterren aan de hemel staren. Hij zou er alles voor geven om voor één keer gewoon een goede, gezonde nachtrust te hebben. De nachten lijken voor hem steeds langer te duren. Hij gaat er aan kapot.
    Remy Lowe heeft het precies andersom. Als er iets is wat ze verafschuwt, is het slaap. Slaap en alle donkere hoekjes die met een noodvaart veranderen in een overkoepelende waas van angst. Nachtmerries teisteren Remy al zo lang als ze zich kan herinneren en er lijkt soms geen einde aan te komen. Ze gaat eraan kapot.
    Dus als deze twee getergde zielen elkaar dan midden in de nacht tegenkomen, bezorgen ze elkaar niet alleen slapeloze nachten - maar ook iets waarvan ze beiden dachten dat het niet mogelijk was. Een schouder om op te leunen.


    chill out icarus, before you fly into a window

    Chapter one is up! :Y)


    chill out icarus, before you fly into a window

    Chapter 2 is nu ook online! (;


    chill out icarus, before you fly into a window

    Chapter 3 staat ook online!
    Ik ben trouwens van 11 juli tot 10 augustus op vakantie, dus kan ik niet beloven dat ik zal posten - aangezien ik daar vrij weinig wifi heb sinds je voor zoveel minuten moet betalen (':
    Ik hoop er nog een stukje uit te krijgen, maar weet dit niet zeker, so keep your eyes open!


    chill out icarus, before you fly into a window