• Ik wist niet wat ik als titel moest zetten. So yeah. Ik wou het eigenlijk in 'Het Kaya Scodelario Foto/Gif Topic' veranderen, maar ik was bang dat jullie daar niet heel blij mee zouden zijn.

    Welke boom vind je leuk?


    Reality's overrated.

    Luke met kinderen. <3_____<3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sorry dat ik zo inactief ben. Ik heb het fucking druk. Ik moet alllemaal verslagen maken en alles en ik heb ook toetsweek volgende week maar uh, daar heb ik nog niet eens een boek voor opengeslagen. Geeeeen tijd en geen zin eigenlijk ook oops. Naja, ik moet nu een 'waargebeurd verhaal' en een 'ideologe reclame' schrijven. De fucking column is al klaarvoor het tijdschrift ugh. En de anderen allemaal gewoon een verhaal uit het internet of een tijdschrift plukken. Idk kan wel maar aldkfjasldfkj. Ik krijg liever een onvoldoende omdat mijn dingen niet goed zijn of ik niks heb dan dat ik iets jat, daar heb ik zo'n hekel aan.


    Reality's overrated.

    Zephyrus schreef:
    Sorry dat ik zo inactief ben. Ik heb het fucking druk. Ik moet alllemaal verslagen maken en alles en ik heb ook toetsweek volgende week maar uh, daar heb ik nog niet eens een boek voor opengeslagen. Geeeeen tijd en geen zin eigenlijk ook oops. Naja, ik moet nu een 'waargebeurd verhaal' en een 'ideologe reclame' schrijven. De fucking column is al klaarvoor het tijdschrift ugh. En de anderen allemaal gewoon een verhaal uit het internet of een tijdschrift plukken. Idk kan wel maar aldkfjasldfkj. Ik krijg liever een onvoldoende omdat mijn dingen niet goed zijn of ik niks heb dan dat ik iets jat, daar heb ik zo'n hekel aan.


    Succes. ^^ School is gewoon een bitch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mukey schreef:
    (...)

    Succes. ^^ School is gewoon een bitch.


    Thanks.


    Reality's overrated.

    Volgensmij is het ze neefje. C:


    Danmarks Dynamite.

    Zephyrus schreef:
    Sorry dat ik zo inactief ben. Ik heb het fucking druk. Ik moet alllemaal verslagen maken en alles en ik heb ook toetsweek volgende week maar uh, daar heb ik nog niet eens een boek voor opengeslagen. Geeeeen tijd en geen zin eigenlijk ook oops. Naja, ik moet nu een 'waargebeurd verhaal' en een 'ideologe reclame' schrijven. De fucking column is al klaarvoor het tijdschrift ugh. En de anderen allemaal gewoon een verhaal uit het internet of een tijdschrift plukken. Idk kan wel maar aldkfjasldfkj. Ik krijg liever een onvoldoende omdat mijn dingen niet goed zijn of ik niks heb dan dat ik iets jat, daar heb ik zo'n hekel aan.


    Opzich heb je wel deels de goede instelling, haha!


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    Omg. NO. hij lijkt serieus echt teveel op Jim Bakkum. :'D



    Hij lijkt op Luke.


    Reality's overrated.

    I know, it's sexy. ^^


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Opzich heb je wel deels de goede instelling, haha!


    Ik heb de instelling 'Ik ga niet leren en desnoods lever ik het blaadje leeg of met enkel wat scheldwoorden erop in, maar ik weiger af te kijken ofzo'. Uh.


    Reality's overrated.

    McDonell schreef:
    I know, it's sexy. ^^


    Wie is dit?


    Reality's overrated.

    Dat is z'n broer, Jack.


    Danmarks Dynamite.

    Ik dacht serieus eerst dat het Ash was HAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wejow Jayson ging ineens snurken.


    Danmarks Dynamite.

    GAB IK ZIE NU JE SIGNATURE PAS AAAH ALFKJAKDLJF (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haha, ik besefte net dat ie een beetje met de jouwe matcht. HAHAHAHAAH.


    Danmarks Dynamite.