• Hallo,

    Zijn er hier mensen die bij zichzelf ooit al het ombre effect in hun haar heeft aangebracht? Of het sombre effect (zoals ombre maar met meer lichtschakeringen)? En die dan enkele tips voor mij heeft?
    Ik ga dit namelijk straks zelf aanbrengen maar niet echt om de meest voor de handliggende redenen haha. Dus enkele tips zouden wel welkom zijn :) - ik verf zelf al enkele jaren mijn haar dus de basis van haarverven ken ik al

    Alvast bedankt :D! x

    Nope, haha. Even een mt want ik wil het deze zomer ook doen/laten doen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb geen ervaring met ombre, maar ik wel eens een soort schaduweffect in m'n haar laten verven. Maar da's wel wat anders. Ik ben echter wel benieuwd naar hoe dat moet, dus mijn topics.


    26 - 02 - '16

    Mijn enige gedachte is nu ombre - sombre - sombrero XD.

    Maar nee, verder heb ik geen tips.


    I am an idiot, I move.

    Als je het met een pak van de drogist doet, met een borsteltje, kan je het best eerst de onderste delen doen, en als dat er 15/25 minuten (ligt aan de maximale tijd volgens de beschrijving) in zit de rest doen, dus nog een stuk er boven (als je sombre wil). Dan laten zitten hoe lang het maximaal mag en uitspoelen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 16:37 ]

    Ik had echt nog nooit gehoord van sombre, maar dankjewel voor het introduceren van deze trend in m'n leven (':
    Het ziet er echt prachtig uit. Ik denk serieus dat ik m'n haar ook zo ga verven haha (niet zelf, maar bij de kapper. Mijn verfskills zijn niet bestaand dus ik denk dat het verschrikkelijk wordt als ik het zelf ga proberen)


    I solemnly swear that I am up to no good.