• Hey ik heb dus al een paar ideetjes voor RPG, maar ik wil graag weten welke jullie goed vinden. Deze worden nog allemaal uitgewerkt.

    1ste idee:

    Ik had dus een idee om een rpg te maken over het hollywood leven. Al de glitter en Glamour er rond. Iedereen bespeelt iemand die nieuw is in dit leventje en het niet zo meevalt zoals je altijd ziet in films enzo.


    2de idee.

    Ik wou een rpg starten over het hotelleven in het zevensterren restaurant in Dubai. Alleen het beste van het beste is daar welkom. Minder dan 1 miljoen euro moet je voor dit hotel niet hebben. Je moet voldoen aan alle eisen!

    3de idee

    Dit is een One Direction rpg. Dus je het kan zijn dat dit sommigen afschrikt. Dit gaat over het hoe je het beleefd als je het vriendinnetje bent van 1 van de jongens of ouders,zus, dus familieleden. Het is niet echt gemakkelijk om dingen geheim te houden en de lange afstanden enzo.

    Dit is allemaal nog heel simpel en moet nog uitgewerkt worden, maar naar wat gaat je voorkeur?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 21:14 ]

    Ik zou twee kiezen!


    Queer zijn is gewoon alles

    I like the third one :3


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Het derde idee heb ik best vaak voorbij zien komen en eigenlijk moet je echt met iets goeds komen, wil je dat deze ook niet doodloopt. Het is namelijk wel vaak het geval geweest door verschillende redenen.
    Ik zou persoonlijk ook voor de tweede kiezen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het tweede idee!
    Het eerste lijkt me ook leuk maar ik kon niet kiezen dus heb ik twee gekozen!
    En het derde idee ik hou totaal niet van 1D ja sommige liedjes zijn wel mooi maar ik ga nooit naar een concert van hun gaan hoor;')

    Dus eigenlijk het tweede idee!:)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Het tweede klink leuk!