• Ik ben zóóóó blij!
    Ik heb daarnet mijn intake gesprek gehad en ik ben aangenomen! ;D
    Yeaaaaah! So happy, oeh oeh! Sorry, hahah. Ik moet nog wel op een tweede gesprek voor mijn pdd-nos en odd, maar die man heeft gezegd dat ik geplaatst ben en dat ik deelneem aan de opleiding! Oh god, wat ben ik blij man. Wauw ;3

    Taart voor iedereen!



    Voor degene die zich afvragen welke opleiding ik ga doen, het wordt een koksopleiding ^-^


    - En mijn boek is ook nog binnen! ;D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ooh, gefeliciteerd! *O*


    Caution first, always.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd <3


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd!


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd! Dit is wel iets waar een taart heel mooi bij past, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Gefeliciteerd! Dit is wel iets waar een taart heel mooi bij past, haha. ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gefeliciteerd :'D!


    Seasons will change, but I shall remain

    Leuk! Gefeliciteerd ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Dank jullie allemaal! c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeh, gefeliciteerd!

    Als je je opleiding afgerond hebt en je eigen restaurant opent, waarschuw je ons dan even? :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lupton schreef:
    Oeh, gefeliciteerd!

    Als je je opleiding afgerond hebt en je eigen restaurant opent, waarschuw je ons dan even? :D


    Dat is niet mijn droom, maar als het lukt nodig ik iedereen uit. Lekker reclame maken :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gefeliciteerd!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd!! (:


    wat was dit ookalweer

    Echt heel erg bedankt iedereen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeahhhh gefeliciteerd! *O*

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 15:56 ]


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.