• Beetje vreemd titel i know.

    Maar het is weer zover. De muggen zijn gekomen om te genieten van mijn bloed. En dat doen ze (cat). Ik had in een nacht wel geteld 10 muggenbulten terwijl de rest van mijn familie er wel geteld bij elkaar 0 hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik herken het (cat)
    Alle muggen hier in huis komen binnen via m'n zusjes kamer (de enige die geen hor heeft, want die heeft ze gesloopt omdat ze anders niet naar buiten kon vanuit haar kamer) en dan vliegen ze lekker naar mijn kamer toe en dan kan in de nacht het grote bloed-eet-festijn beginnen...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heb op dit moment gelukkig nog nergens last van maar ik kan me maar beter al wel vast voor bereiden (no_chears)


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    Heb op dit moment gelukkig nog nergens last van maar ik kan me maar beter al wel vast voor bereiden (no_chears)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Martinez schreef:
    Heb op dit moment gelukkig nog nergens last van maar ik kan me maar beter al wel vast voor bereiden (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Jep, ik heb er ook al een paar. Eentje in mijn nek :') lijkt op een vampierenbeet :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik had er vorig jaar veertien, verschrikkelijk. Nu heb ik er één of twee geloof ik, valt nog mee.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha, ik ben juist degene wiens bloed niet smaakt, gelukkig. Ze trekken altijd allemaal naar mijn moeder, zelfs als zij zich volledig insmeert met van die anti-mug middeltjes. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Muggen vinden mij niet zo geweldig, gelukkig! Ze moeten altijd mijn broer hebben en hij is ook nog eens allergisch voor ze D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik zag de titel en ik dacht: muggen. Goeie gok dus.

    Mij moeten ze dit jaar ook hebben (cat)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 12:34 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Toen ik de titel las, dacht ik niet aan muggen hahahahaha. Zelf heb ik gelukkig nog geen last, maar ja, even afkloppen :W


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    SamWinchester schreef:
    Ik zag de titel en ik dacht: muggen. Goeie gok dus.

    Mij moeten ze dit jaar ook hebben (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Martinez schreef:
    Heb op dit moment gelukkig nog nergens last van maar ik kan me maar beter al wel vast voor bereiden (no_chears)


    Want ik trek muggen aan zoals mijzelf op eten. En geloof me. Dat is ernstig.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik zag dus voor me dat je een vampier was die zichzelf opat.... (cat)
    Ik word in Nederland echt nooit gestoken. Maar ik heb 's avonds dan ook wel alle ramen en deuren dicht of de lichten uit, hehe. Dan zit ik wel in het pikke donker, maar liever dat.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mijn record staat op 27 muggenbeten tegelijk. Voorlopig heb ik er nog geen enkele, gelukkig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.