• [ bericht aangepast op 5 juni 2022 - 13:26 ]

    Welke kleur dildo?

    50.0% (20 stemmen)
     
    Blauw

    50.0% (20 stemmen)
     
    Rood

    Wat maakt de kleur nou weer uit.
    Anyhow, ik zou gewoon naar een seksshop gaan als je ten alle tijden wil voorkomen dat mensen per ongeluk je pakketje zien. Daar zijn die winkels voor dus niemand zal je vreemd aankijken.


    i put the fun in funeral

    Haha, ik weet nog dat ik toen gezegd heb dat ik cadeautjes gekocht had en dat ze niet in het pakket mochten kijken :') Ik durf trouwens niet in een winkel binnen te stappen...


    What would Emma do?

    [ bericht aangepast op 12 april 2020 - 6:02 ]

    Overkill schreef:
    Wat maakt de kleur nou weer uit.
    Anyhow, ik zou gewoon naar een seksshop gaan als je ten alle tijden wil voorkomen dat mensen per ongeluk je pakketje zien. Daar zijn die winkels voor dus niemand zal je vreemd aankijken.


    Dit dus.
    Alhoewel ik blauw zou doen.


    wat was dit ookalweer

    Gewoon je ouders duidelijk maken dat ze je post niet mogen openen. Privé is privé. Deed mijn vader vroeger ook (met brieven enzo) totdat ik hem duidelijk (op een rustige manier) heb gemaakt dat ik dat liever niet heb. Nu doet hij dat ook niet meer.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nou ik snap niet dat mensen dit soms vreemd vinden, ik vind het best normaal. En je mag het zelf weten. Btw Blauw c:

    Blauw! *O*


    Life is a beautiful struggle

    Valkyries schreef:
    Goh, als je nog thuis woont, lijkt het me wat lastig om te bestellen... toch als ze nieuwsgierig zijn en jouw pakketjes open maken of willen weten wat erin zit...
    Het makkelijkste is dan om inderdaad naar een shop te gaan, bijvoorbeeld Libidos-erotheek of de Pabo-winkel. Die zijn ook niet vulgair, wat vaak m'n eerste gedacht is van een seksshop ^_^ (Ik spreek wel van België, van Nederland ben ik minder thuis)
    Als je er vrij zeker van bent dat als ze thuis je pakketjes wel aannemen van de postbode maar niet openen, kan je deze gewoon op je eigen naam bij de pabo bestellen. Deze zijn heel discreet met verpakken, aangezien je niet direct ziet dat het van hen afkomstig is (tot je het open maakt, off course :'D)

    Ik weet ook dat je tegenwoordig overal wel afhaalpunten hebt van de post, misschien eens een idee om daarvoor te kijken? Dat je iets online bestelt en het dan op zijn afhaalpunt in je buurt afhaalt - het daar laat bezorgen?


    Ik zou het echt niet oké vinden als mijn ouders mijn post openmaken.
    Tenslotte maak ik hun post ook niet open, dus van hen verwacht ik hetzelfde.

    Ik vind de blauwe mooier. Niet dat dat echt belangrijk is bij zoiets maar whatever.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Een tip van mijn zusje: bestel het op naam van je zus. Mocht het per ongeluk bij de buren afgezet worden omdat je niet thuis bent, en je moeder krijgt het in handen via de buurman, worden aan jou geen vragen gesteld over de inhoud.
    Heeft ze echt gedaan met een maxipack condooms, ik garandeer niet dat je zus er blij mee zal zijn, was ik ook niet bepaald.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Een tip van mijn zusje: bestel het op naam van je zus. Mocht het per ongeluk bij de buren afgezet worden omdat je niet thuis bent, en je moeder krijgt het in handen via de buurman, worden aan jou geen vragen gesteld over de inhoud.
    Heeft ze echt gedaan met een maxipack condooms, ik garandeer niet dat je zus er blij mee zal zijn, was ik ook niet bepaald.


    x'D.
    Heerlijk.


    i put the fun in funeral

    Blauw :9~


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    I like blue!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind die rode toch net ietsjes meer kinky :9~

    Wow! nooit gedacht dat er zo veel comments geplaats zou worden hahaha. Thanks allemaal! ik ga het bestellen en ophalen bij een ophaalpunt (krul)


    Ik weet nog steeds niet welke kleur ik moet kiezen haha. Rood staat iets voorop maar de meeste vinden blauw mooier. Hmmm ik hou dit topic wel even in de gaten (;