• Graag wil ik een spel kopen op Origin (een website waar je spellen kunt kopen), maar ik twijfel. Omdat je nadat je het spel hebt gekocht, je hem moet downloaden (voor zover ik weet) en ik ben een beetje bang voor dingen downloaden in verband met virussen.

    Dus heeft iemand ooit een spel gekocht op Origin en ging dat goed of fout?


    Physics is awesome

    Kile schreef:
    (...)
    Jup ^^ En mijn computer is zelfs niet compatibel voor het eerste spel :'D Hail vijfjarige laptop :'D


    Die van mij is ook niet de jongste dus voor de zekerheid heb ik even gedownload en die doet het dus ik heb hoop voor het echte spel.

    Misschien dan toch bij iemand anders spellen spelen of iemands laptop lenen?


    Physics is awesome

    Wiarda schreef:
    Origin is gewoon van EA, dus over virussen hoef je je geen zorgen te maken. EA heeft volgens mij ook weinig zin om aangeklaagd te worden wegens het verspreiden van virussen oid. :')

    Dat betekent niet dat de Sims 4 daarom foutloos zal zijn. Helaas is het nog steeds een spel boordevol bugs die ze met updates wel proberen te fixen, maar wat ook niet altijd even goed lukt. :x


    Dat denk ik ook, zou geen goeie reclame voor EA zijn en aangezien ze meerdere spellen uitgeven zouden ze dat waarschijnlijk niet willen.

    Het is vorig jaar september uitgekomen dus ik denk dat een deel van de bugs in ieder geval al verholpen is. Tenminste wat ik heb gelezen, is een deel al verholpen. Blijkbaar was daten met de Grimm Reaper niet de bedoeling vanaf het begin, maar ik vind het wel jammer dat het nu niet meer kan.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat denk ik ook, zou geen goeie reclame voor EA zijn en aangezien ze meerdere spellen uitgeven zouden ze dat waarschijnlijk niet willen.

    Het is vorig jaar september uitgekomen dus ik denk dat een deel van de bugs in ieder geval al verholpen is. Tenminste wat ik heb gelezen, is een deel al verholpen. Blijkbaar was daten met de Grimm Reaper niet de bedoeling vanaf het begin, maar ik vind het wel jammer dat het nu niet meer kan.


    Ik heb het spel met de laatste updates en het zit nog steeds boordevol stomme fouten die EA over het hoofd ziet/weigert een fix voor te maken en waar mensen dus zelf maar een oplossing voor moeten verzinnen. Het is tragisch, maar dat is helaas ook wel een beetje waar EA bekend om staat. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik heb het spel met de laatste updates en het zit nog steeds boordevol stomme fouten die EA over het hoofd ziet/weigert een fix voor te maken en waar mensen dus zelf maar een oplossing voor moeten verzinnen. Het is tragisch, maar dat is helaas ook wel een beetje waar EA bekend om staat. ><


    Dat is dan niet zo netjes van EA, jammer dat ze daar bekend om staan. Als zo'n groot bedrijf mag je toch wel van hen verwachten dat ze hun klanten zoveel tegemoet komen.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat is dan niet zo netjes van EA, jammer dat ze daar bekend om staan. Als zo'n groot bedrijf mag je toch wel van hen verwachten dat ze hun klanten zoveel tegemoet komen.


    Dat is helaas wel hoe EA werkt; zoveel mogelijk geld binnenhalen en er zo weinig mogelijk in stoppen.


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Dat is helaas wel hoe EA werkt; zoveel mogelijk geld binnenhalen en er zo weinig mogelijk in stoppen.


    Dat is balen, maar ja zolang niemand er iets aan doet dan kunnen ze het gewoon blijven doen.

    Alleen hebben ze wel leuke spellen dus dan word het kiezen, wil je een leuk spel(dat je graag wil hebben) met mankementen of niet?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat is balen, maar ja zolang niemand er iets aan doet dan kunnen ze het gewoon blijven doen.

    Alleen hebben ze wel leuke spellen dus dan word het kiezen, wil je een leuk spel(dat je graag wil hebben) met mankementen of niet?


    Idk. Ik heb het spel zelf wel gewoon gekocht met alle uitbreidingspakketten die er tot nu toe te krijgen zijn. Zelf ervaar ik nauwelijks mankementen, maar dat is voor ieder anders ;3


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Idk. Ik heb het spel zelf wel gewoon gekocht met alle uitbreidingspakketten die er tot nu toe te krijgen zijn. Zelf ervaar ik nauwelijks mankementen, maar dat is voor ieder anders ;3


    Misschien komt het dan door de uitbreidingspakketten dat jij minder mankementen hebt of zou dat er niks mee te maken hebben?

    Het kan zijn dat het inderdaad bij iedereen anders is.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Misschien komt het dan door de uitbreidingspakketten dat jij minder mankementen hebt of zou dat er niks mee te maken hebben?

    Het kan zijn dat het inderdaad bij iedereen anders is.


    Ik weet het niet precies. Als ik vaak op het internet kijk zie ik veel afwisseling. De een heeft veel problemen, de ander niet. Ik weet niet precies of dat met de uitbreidingspakketten en de aanwezigheid daarvan te maken heeft.


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Ik weet het niet precies. Als ik vaak op het internet kijk zie ik veel afwisseling. De een heeft veel problemen, de ander niet. Ik weet niet precies of dat met de uitbreidingspakketten en de aanwezigheid daarvan te maken heeft.


    Dan is het waarschijnlijk een kwestie van geluk of vallen de problemen bij andere mensen mee of vallen ze hen helemaal niet op, denk ik.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dan is het waarschijnlijk een kwestie van geluk of vallen de problemen bij andere mensen mee of vallen ze hen helemaal niet op, denk ik.


    Dat kan ;3


    26 - 02 - '16

    Origin is zeer betrouwbaar!

    JeffreyWoods schreef:
    Origin is zeer betrouwbaar!


    Bij iedere positieve reactie krijg ik meer vertrouwen in de site.


    Physics is awesome

    Op sites als Origin en Steam zitten geen virussen, daarvan kan je gerust iets downloaden.
    Je moet uitkijken als je gewoon een spel van het internet download met torrents, altijd eerst even de comments nakijken in dat geval ;)


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Ik heb al vaak genoeg spellen gekocht via Origin en dit is nog nooit fout gegaan eigenlijk. Ik vind het daarnaast ook erg gebruiksvriendelijk. Dit downloaden is ook virusvrij.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."