• Hallo allemaal.

    Vandaag had ik een top dag, dus eigenlijk in dat opzicht geen recht om te gaan zeuren. Waar ik alleen van baal is dat de dag zo snel voorbij ging; voor ik het wist moest ik mijn vriend al weer afzetten bij de bus en stond ik daar half misselijk te zijn van opspelende, verdrietige gevoelens :c

    Nu zat ik in bed. Ik stuurde mijn vriend nog een whatsappje en opeens zag ik dat ik van nog iemand een whatsappje binnen had gekregen, namelijk van mijn collega waarmee ik toen werkte bij de Sligro (mijn vorige stageplek).

    To be honest vind ik de stageplek die ik nu heb niet zo geweldig, maar ik moet hier blijven tot ze iets beters hebben. Ik mis het toch wel erg bij de Sligro; de mensen waren bekend geworden voor mij, ik had er helemaal mijn draai gevonden en met een heel aantal collega's had ik een goede band opgebouwd... Ik mis het nu nog erger, want ik begin helemaal weer terug te denken aan die goede tijd :C

    Ik verwacht geen advies, dat niet, want dat is nu ook niet echt nodig denk ik. Ik wilde enkel mijn hart even luchten.


    26 - 02 - '16