Ik weet niet hoe het in Nederland gesteld is, maar steeds in de blok komen bepaalde facebookpagina's naar boven zoals bijvoorbeeld pagina's met de mooiste mannen/vrouwen van de campus en nog verschillende pagina's. Sinds de blok van januari, geloof ik, zijn de confessionspagina's gekomen. Natuurlijk herleeft het weer tijdens een nieuwe blokperiode.
Vanmorgen zag ik deze confession voorbijkomen: klik.
#3643. "Help mij grote mensen van de universiteit!! Ik heb morgen examen godsdienst en het is keiveel blokken help!!! Hoe moet ik rustig blijven heeft iemand tips en leertrucjes??
grtjs Jasmien uit het middelbaar #fokdeblok"
Ik verbaasde me nogal over deze reactie:
*naam* uit het middelbaar ? go away en durf nooit meer #fokdeblok gebruiken voordaje op ons niveau studeert ! Ga spelen met kindjes van uwe leeftijd
Het is ronduit ongepast, zelfs grof, om zoiets te zeggen. Wat maakt het nu uit of dat meisje in het middelbaar zit of in het hoger onderwijs. Stress is stress...
Ik vind het persoonlijk nog eens dubbel zo erg dat het meisje dat dit zegt, studeert om leerkracht kleuteronderwijs te worden. Dat is een verkeerde instelling die je meeneemt, zeker als toekomstig leerkracht.
Ik kan me dan echt ergeren aan zulke situaties.
Wat vinden jullie van zulke situaties? Of heb je ze ooit al zelf mee gemaakt?
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury