Ik heb net de film the age of adeline gezien en kreeg hier door een idee voor een verhaal die ik samen wil gaan schrijven met iemand.
Kort uit gelegd wil ik het verhaal over Marley miller laten gaan. Een twintig jarig jongevrouw die sinds 1922 geen dag ouder is geworden. Nu in het jaar 2015 is haar dochter overleden hier door besluit ze te vluchten uit het land waar alles haar aan haar dochter laat denken en komt ze terecht in Forks, hier doet ze zich voor als een achtien jarige studente die online college volgd en in de avond uren werkt in een café in het reservaat ze heeft haar zelf voor genomen een gesloten leven te leiden maar wanneer ze de 26 jarige Paul Lahote tegen komt schopt hij haar plannen in de war.
Dit is kort gezegt het idee.
- Nu zoek ik iemand die de rol van Paul op zich wil nemen.
- Iemand die al wel wat ervaring heeft met schrijven.
- Minstens een keer in de week tijd heeft om te schrijven.
- Een minimum van 600 woorden
- En 16+ kan en wil schrijven. Nu word dit niet een geheel groot iets in het verhaal maar het gaat wel gebeuren.
Wil je hier aan mee schrijven hoop ik op een kleine kennis maken
dus graag je echte naam door geven en een stuk geschreven tekst of een link naar een van je meest recente verhaal of post
Naam: Mandy
- Forum
- Story problemen
- Co-writer gezocht voor fanfiction wolfpack (Paul lahote)
Co-writer gezocht voor fanfiction wolfpack (Paul lahote) - Story problemen
-
7 juni 2015 - 21:078 juni 2015 - 8:47
Het lijkt mij wel erg leuk om mee te schrijven hieraan.
Ik heb ervaring met schrijven en ik kan meer dan 600 woorden schrijven, ik kan ook 16+ schrijven. dus ik geef me opHave Courage And Be Kind ~ Cinderella
8 juni 2015 - 9:43Zou je misschien een hoofdstukje willen laten zien of een linkje sturen?
morgen om 21:00 ga ik iemand kiezen8 juni 2015 - 9:578 juni 2015 - 9:58http://www.quizlet.nl/chapters/1314951/chapter-1/ dit is mijn beste story tot nu toe. Het is een twilight fanfic dus ik weet er ook veel vanaf
[ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 15:59 ]
Have Courage And Be Kind ~ Cinderella
8 juni 2015 - 9:598 juni 2015 - 12:46Ik zou ook graag willen (:
Naam: Elly
Linkje: Een hoofdstukje
Dit verhaal schrijf ik toevallig ook samen met iemand en het is ook een wolfpack fanfic (Ik schrijf in dit verhaal Seth zijn kant).
Dus ik weet er op zich genoeg van af, en mijn stukjes zijn meestal rond de 800 woorden. Ook heb ik geen problemen met 16+ schrijven zolang inderdaad maar niet het gehele verhaal er op gebaseerd is.Can't control my second personality
8 juni 2015 - 19:09Involved schreef:
Ik zou ook graag willen (:
Naam: Elly
Linkje: Een hoofdstukje
Dit verhaal schrijf ik toevallig ook samen met iemand en het is ook een wolfpack fanfic (Ik schrijf in dit verhaal Seth zijn kant).
Dus ik weet er op zich genoeg van af, en mijn stukjes zijn meestal rond de 800 woorden. Ook heb ik geen problemen met 16+ schrijven zolang inderdaad maar niet het gehele verhaal er op gebaseerd is.
Wat leuk! Daar heb ik een abo op (:8 juni 2015 - 19:13Als je begint mag je me opzich wel een berichtje sturen.(:
You were born original, don't die as a copy.
8 juni 2015 - 19:14Ik heb besloten niet tot morgen 21:00 te wachten maar nu al een keuze te maken aangezien ik er al uit ben
Mijn keuze is gevallen op Involved ik zal je zo even een berichtje doen (:8 juni 2015 - 20:55