• Ineens hoor ik gezoem. Het leek op het geluid van grasmaaien(!) Ik besloot bij het raam te gaan kijken en zie ineens dat er een (hele) grote hommel tegen het raam zit. Hij probeerde naar buiten te gaan dus hij bonkte ook telkens tegen het raam aan, wat flinke dreunen gaf o.o
    Het duurde me ook even om hem te pakken te krijgen (ik was bang dat hij zou steken of boos zou worden ;'D), maar toen ik hem had heb ik hem zijn vrijheid weer gegeven en hem tussen de plantjes buiten gezet C:

    Maar al op al; Die hommels van tegenwoordig lijken steeds groter te worden. Ik schrok echt even dat ik hem zag.

    Hier een paar foto's.


    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 12:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ieh.


    Pretty is just a pretty word.

    Volgens mij is dat een mannetje die zijn altijd groter. Ik ga het ff aan mn imker vragen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Jep een mannetje ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    Jep een mannetje ^^

    Ah, dus die zou helemaal niet gestoken hebben, want hij heeft geen angel ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)
    Ah, dus die zou helemaal niet gestoken hebben, want hij heeft geen angel ^^
    jep, trouwens hommels steken al bijna helemaal nooit tenzij ze geplet worden oid.
    hommels zijn de schatjes onder de steekbeesten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Bostick schreef:
    (...)

    Wespen hebben volgens mij ook niet echt een functie, bijen en hommels verstuiven bloemen, maar doen wespen dat nou ook eigenlijk? xd


    Wespen jagen op insectsoorten, en worden daarom ingezet om onze voedselvoorraden te beschermen tegen insekten die plagen zouden veroorzaken en zo


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    wow die is groot! ik heb dit jaar nog geen hommels meegemaakt. helaas, ik houd van hommels.


    emoswag 4 everr

    Wespen zijn net zoals vrouwen die aan extreme PMS lijden; ze steken echt meteen. :') Gelukkig heb jij een hommel getroffen, dat zijn de labradors onder de stekers. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ah wat haar ik dit soort beesten. Maar ik merk eigenlijk niet perce dat ze groter zijn geworden.
    Voor mij waren ze altijd al huge :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]