Yoo mensen, ik kom jullie even om hulp vragen.
Binnenkort houd ik een barbecuefeest met een aantal vriendinnen, maar een kwart is vegetariër en er is een meisje dat voor zoveel dingen allergisch is dat het ook heel lastig wordt om voor haar iets te regelen (maar dat wil ik wel, ze neemt altijd haar eigen eten mee en ik wil er nu gewoon voor zorgen dat er ook aan haar gedacht wordt).
Nu moet ik dus bedenken wat ik allemaal bij die barbecue wil gaan eten.
Er zijn al een aantal dingen die ik al wel van plan was; wat hamburgers, saté en worstjes voor de vleeseters, vleesvervangers voor de vegetariërs (die we dan in aparte bakken grillen, want dat gaat natuurlijk niet tussen het vlees) en gepofte aardappels (dat mag dat meisje wel). Ook wilde ik een salade gaan maken (met groente uit de tuin) en fruitsalade o.i.d. Natuurlijk ook stokbrood en misschien wat smeerseltjes en ijs toe.
Ik wilde muffins doen, maar m'n moeder vind dat niet bij een barbecue horen.
Pizza's bakken zou eventueel ook nog kunnen (alleen geen idee hoe we dat zouden moeten doen, we hebben niet echt een barbecue maar zo'n stenen ding waar je kolen in gooit en dan een rooster erop doet met zo'n lange afvoerpijp.)
Nu wilde ik jullie dus vragen:
Hebben jullie nog tips voor een (vegetarische) barbecue?
Oh, en vis komt er trouwens sowieso niet op :')
Alvast bedankt voor de antwoorden!
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly