Ik weet niet zo goed wat ik moest zeggen. Er wordt altijd zoveel van vrouwen verwacht. Vrouwen moeten dun zijn, maar niet te dun, want dan ben je echt ana. We moeten slim zijn, maar ho! Niet té slim, want dan ben je zo'n betweter. Je kan je toch maar beter dommer voordoen dan je bent. Nee, niet zo dom, oh god je snapt het ook nooit. Je moet maagd zijn, want dat vinden jongens geil. Oh, ben je nog maagd? Dan ben je zeker zo'n heilige. BEN JE GEEN MAAGD MEER? SLET. HOER. Is je bh zichtbaar? Of je schouders of je benen? Doe d'r iets aan want alle jongens om je heen krijgen er erecties van. Als je verkracht word, is het je eigen schuld, had je - je maar wat netter moeten kleden. Want jongens kunnen zich echt niet bedwingen. Dat wordt hun ook niet aangeleerd en het is zo logisch dat het de schuld van het meisje is als zij verkracht wordt. Helemaal.
Ik vind het wonderlijk het als vrouwen zeggen dat ze feminisme niet nodig hebben, ze hebben vast niet door dat als er geen feminisme was, vrouwen nu zelfs méér als lustobjecten en minderwaardige wezens werden behandeld?
Vrouwen krijgen nog steeds minder loon dan mannen, terwijl ze precies dezelfde baan doen. Wie heeft dat bedacht? Wie heeft er gedacht dat - dat eerlijk en normaal is?
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.