• Mijn broer en ik houden beide wel veel van zijn muziek en we willen graag met zijn tweeën naar Ed Sheeran als hij hier nogmaals zou komen.
    Nu was ik alleen opzoek naar een gemiddelde prijs maar dat kreeg ik niet gevonden dus vroeg ik me af. Degene die naar een concert van hem zijn geweest/ gaan, hoeveel hebben jullie betaald voor jullie plek. We willen sowieso zit plaatsen en dan met redelijk of goed zicht. Daarbij gaan de tickets echt hard dat je op tijd moet reserveren of kun je op de dag zelf nog wel kaartjes krijgen.

    alvast bedankt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dit wil ik ook wel weten, ik ben vrij recent veel gaan luisteren naar Ed, ik luister eigenlijk veel radio dus ik wist niet dat veel van die leuke liedjes van hem zijn.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben afgelopen november in Amsterdam geweest. Het is zeker een aanrader en ik wil ook weer als hij terugkomt!
    Maar om terug te komen op jouw vraag: Als ik me het goed kan herinneren was ik toen ongeveer 45 euro per kaartje kwijt, staanplaatsen en daar zat toen ook een annuleringsverzekering bij. Ik denk ook dat je opnieuw uit mag gaan van ongeveer 50 euro per kaartje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Inderdaad moet je uitgaan van ongeveer 50 euro, omdat hij nu in grote zalen speelt. Dat is best prijzig, maar ach.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zoals de gene boven je zeggen zal het idd wel rond de €50 zitten!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik ging in 2012, toen was het nog 30 euro. Dat zal nu inderdaad wel veranderd zijn...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben in november geweest en heb toen volgens mij 42 euro betaald (maar dat was met annuleringsverzekering, zonder zal het wel iets goedkoper zijn). We hadden op zich best goede plekken, op de onderste ring van de Ziggo Dome in elk geval. Als je nog beter wilt zitten, zal het misschien iets duurder zijn, maar volgens mij waren de meeste kaartjes zo'n beetje tussen de 35 en 45 euro. Het hangt er natuurlijk vanaf waar hij speelt als hij nog eens hierheen komt.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Dankjullie wel. Dat is eigenlijk nog niet zo heel prijzig vind ik dan. Heb namelijk een concert gezien en dat was zo mooi. Het is niet dat we echt fans zijn maar we hadden zoiets als het niet te duur is is het wel leuk als uitje samen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan