• Ik ben op zoek naar mooie boeken om te lezen. Om het jullie iets makkelijker te maken om mij iets aan te bevelen, is dit een korte opsomming van mijn favoriete boeken:

    Veronica Roth - Divergent serie
    John Green - De weeffout in onze sterren & het grote misschien
    S.J. Watson - Voor ik ga slapen

    Ik hou van boeken met bijzondere verhalen, een boek waar ik mezelf helemaal in kan verliezen.
    Ik ben super benieuwd naar jullie suggesties!


    I was an angel living in the garden of evil

    The Selection Series :3333
    Dikke liefde voor die boeken :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het huis van de nacht
    Kronieken van de onderwereld
    Wings
    Harry potter
    Twilight
    The hunger games.


    You were born original, don't die as a copy.

    Gone serie van Michael Grant. Zijn wel 6 boeken in totaal.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Torak en wolf.

    xRoselyn schreef:
    (...)
    Klinkt heel goed, kun je me misschien aan de volgorde helpen van de boeken? Het zijn 5 boeken in totaal, maar ik begrijp niet helemaal in welke volgorde ik ze moet lezen haha!


    Daar had ik in het begin ook last van. Er zijn drie hoofd boeken en twee bijboeken. De hoofdboeken worden verteld uit Jullietes pov de andere uit twee mannelijk hoofdrollen.

    Het eerste boek is vrees me. Boek 1.5 is verwoest me. Boek 2 is breek me. Boek 2.5 is versplinter me. En het laatste deel is vertrouw me


    "Ignite, my love. Ignite."

    JBarakat schreef:
    (...)

    Daar had ik in het begin ook last van. Er zijn drie hoofd boeken en twee bijboeken. De hoofdboeken worden verteld uit Jullietes pov de andere uit twee mannelijk hoofdrollen.

    Het eerste boek is vrees me. Boek 1.5 is verwoest me. Boek 2 is breek me. Boek 2.5 is versplinter me. En het laatste deel is vertrouw me

    Je bent de beste! Ik heb ze gedownload en ga straks in het eerste deel beginnen!


    I was an angel living in the garden of evil

    De PAAZ en UP door Myrthe van der Meer. Heb ze in één ruk uitgelezen. Vond ze echt geweldig.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    The Lunar Chronicles - Marissa Meyer
    De 5de Golf - Rick Yancey


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    De boeken 'Fangirl' vl en 'Elenaour en Park' an Rainbow Rowel


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    The Infernal Devices! Deze serie is geschreven door Cassandra Clare, dezelfde schrijfster als van the Mortal Instruments/Kronieken van de Onderwereld (stad van beenderen etc.)
    Deze serie bestaat uit drie boeken:

    Clockwork Angel
    Clockwork Prince
    Clockwork Princess


    Waarom je deze boeken moet lezen? WILLIAM HERONDALE! Hehehehe. (; Ik hou ook van Young Adult en dit is echt één van mijn favorieten! Trouwens; dat zijn alle boeken van de Shadowhunters (ik weet dat er van the Mortal Instruments begin 2016 een serie komt yay!). The Infernal Devices Trilogy is een "prequel" van de Mortal Instruments, maar je kan ze makkelijk apart lezen. The Infernal Devices vond ik zelfs nog beter dan the Mortal Instruments serie!



    Andere boeken die ook awesome zijn:

    The Legend Trilogy van Marie Lu
    The Maze Runner van James Dashner
    Throne of Glass van Sarah J. Maas
    The Chaos Walking Trilogy van Patrick Ness
    De Raven Jongens van Maggie Stiefvater
    De Honger Spelen van Suzanne Collins
    Ruby Red Trilogy van Kerstin Gier
    The Gatekeepers series van Anthony Horowitz

    Er staan er een paar in het Engels en een paar in het Nederlands. Alle boeken die ik hier opnoem zijn volgens mij vertaald in het Nederlands of worden binnenkort vertaald. Hope you like them all! :'D


    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 18:44 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    A Song of Ice and Fire. Deze serie staat gelijk aan HP voor mij, en is geschreven door George R.R. Martin. De serie Game of Thrones is een fanfictie ervan. Op het moment zijn er vijf enorm dikke boeken, en komt het zesde hopelijk dit jaar nog uit. Als je van fantasy houdt is dit zeker een aanrader!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Omdat je Divergent hebt gelezen:
    The Testing series van Joelle Charbonneau
    Delirium reeks van Lauren Oliver
    The Selection reeks van Kiera Cass


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben nu citadel aan het lezen...
    Het is wel een boek waar je je aandacht bij moet houden.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Eleanor en Park (:

    en ook wil ik je aanraden dit te lezen Klik
    Ik heb het boek zelf nog niet gelezen en weet ook niet of je het al kan kopen/lenen/...


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    De boeken van Diana Whyne Jones. Hier is een link naar haar Wiki pagina, daar vind je ook een lijst met haar boeken. Ik heb niet alles gelezen, want het zijn er heel wat, maar mijn favorieten zijn Howl's Moving Castle (en de rest van de Castle-serie), The Lives of Christopher Chant en The Magicians of Caprona. En de Dalemark boeken zijn ook leuk, maar daarvan zijn sommige vertalingen niet heel goed.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 13:02 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel