Ik weet niet of jullie de series kennen, maar eventueel een soort mix van 2 Broke Girls, New Girl, Young & Hungry, Younger en Baby Daddy? Het kunnen de verschillende verhaallijnen zijn die door elkaar lopen, idk...
2BG: gaat over een verwende rijkeluisdochter die dankzij financiele oplichtingen van haar vader haar status verliest, en gedoemd is om op straat te leven. Ze komt ergens in een diner terecht, waar een van de serveersters haar in huis neemt en zo worden ze collega's en vriendinnen.
NG: een meisje dat na 6 jaar erachterkomt dat haar vriend haar bedriegt en holder de bolder op zoek is naar een nieuw huis. Ze vindt via craigslist een oproep voor een appartement, bij 3 mannen. Toch neemt ze het aan (het zijn echt dorks en sukkels, eigenlijk :'))
Y&H: een niet erg rijk meisje heeft als droom om rijk te worden. Wanneer ze aan een job kan raken als persoonlijke chef van een miljonair, neemt ze die kans. Wanneer ze echter met hem het bed deelt nadat hij ruzie had met zijn verloofde, wordt het nogal awkward.
Younger: gaat over een 40+ vrouw die net gescheiden is. Ze wil opnieuw in een uitgeverij gaan werken als publicist, maar ze wordt meestal te oud gevonden. Daarom vindt ze er niets beter op om zich voor te doen als een 26-jarige.
Baby Daddy: een jonge twintiger woont in een appartement met zijn broer en hun beste vriend, en op een dag wordt er aan de deur een baby gebracht, met als boodschap dat ze het resultaat is van een onenightstand. Hij besluit de baby te houden, alleen is hij niet erg goed in 'parenting'.
Dit zijn gewoon de beste series die ik atm kijk, en ik denk dat er in elke verhaallijn misschien iets zit waar we ons eventueel op kunnen baseren? Het is maar een ideetje hoor (:
But I still have this faith in the truth of my dreams.