• phoeni & MaxiIena

    namen
    • phoeni - Floor
    • Grohl - Leah
    • Raccoon - Saar
    • JudithSuzann - Judith
    • Chelina - Evelien
    • Copterus - Yu
    • Samota - Laura
    • MaxiIena - Leonie
    • Maxilena - Ilona
    • Solitaire - Anouk
    • Sociopaths - Marie
    • Conaway - Soraya
    • Ginoble - Denize
    • Retaliation - Cherona
    • Unshadowed - Jente
    • Lavore - Loes

    Hoe zou jij het vinden om in een soap te spelen? Geweldig of juist enorm vervelend? Het eerste, leek de meesten uit de cast van Lovability, maar na even op televisie geweest te zijn, kan hun mening enorm veranderd zijn. De spotlights, red carpets, pers en roddels; kunnen ze zich staande houden in het drukke en zware leven van de showbizz? Liegen zij voor hen imago of zijn ze helemaal eerlijk over hun (liefdes)leven?
    Deze rpg volgt het leven van een aantal acteurs en actrices die in de bekende televisieserie - spelen. Hierin kunnen ze spelen dat ze elkaar erg graag mogen, terwijl dat in het echte leven juist het tegenovergestelde is. Genieten ze van het leven of is de geweldigheid van de showbizz enkel schijn?
    Het speelt zich af op de set van Lovability waar beroemde met minder beroemde acteurs en actrices samenspelen om iedere maandag, woensdag en vrijdag avond een geweldige en razendpopulaire aflevering op de buis te brengen.
    Waar de serie overgaat, wil ik later overleggen. Ik wil de leeftijden van de rollen niet van de serie aflaten hangen, dus als je een erg jong of oud personage wil spelen, is dit geen probleem. De eerste drie dagen na het openen van het topic is iedereen vrij om ideeën achter te laten in mijn inbox. Hierna zal ik een poll aanmaken, waarin er gestemd kan worden op het leukste idee en deze zal het dan worden.

    regels van de serie
    - verklap geen spoilers aan de pers.
    - geen relaties met de crew.
    - zorg niet voor negatieve reclame voor de serie.
    - houd een positieve relatie met iedereen van de cast en crew.
    - doe wat je pers-assistent van je vraagt.
    Overtreding van deze regels kan leiden tot een waarschuwing tot een uitschrijving van de serie. De hevigheid van je straf ligt aan de hevigheid van je daad.


    regels van de rpg
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen(, behalve als zo is afgesproken.)
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)


    invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Cast of crew:
    Rol in de serie/ functie (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan):
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra (imago voor de pers, extra banen):


    Extra info
    Er zal een appartement worden geregeld voor ieder castlid, maar iedereen die beter betalen kan, doet dat natuurlijk. Het appartement dat de castleden van de serie als woonplaats krijgen aangeboden dat de serie wordt opgenomen, is aardig luxe. Het is voorzien van één slaapkamer, woonkamer en badkamer met de nodige luxigheden. Ze delen het huis met alle castleden die geen andere leefvoorziening gereld hebben en delen samen een dakterras met zwembad en drie sauna's.

    Doordat de serie nogal populair is, verdienen de personages zeker wat geld, dus een ander huis zoeken is ook mogelijk. Deze wordt dan echter niet door de serie vergoedt.

    De regisseur zal geen rol zijn, maar zal wel door mij bestuurd worden. Dit doe ik om nog een beetje orde en leiding in de rpg te houden.


    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 19:56 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Het maakt mij op zich niet zoveel uit. Het draait toch meer om hun echte leven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lalala ik ben benieuwd


    I just caught the wave in your eyes

    BLUEGRASS PLAZA

    2 BROKE GIRLS
    Max Black (America Devine), een arm meisje die in een diner werkt en die er alles voor doet om geld te verdienen
    Caroline Channing (Celena Tesla Camper),een rijk meisje die door haar vader bankroet wordt en daarna in een diner terechtkomt.
    Cecelia “Cece” Manning (Charlie West), Een rijk meisje dat de dochter is van de baas is van de diner en eerder een vriendin van Caroline was, maar zich nu tegen haar keert en haar op alle manieren uit probeert te lachen en voor schut te zetten.


    NEW GIRL
    Jessica Day (Melissa Cortese), een vrouw in haar begin dertigen die na haar break-up met haar vriend een nieuw appartement zoekt. Ze belandt in de appartement van drie mannen
    Nicholas Miller (Kyle Dickinson), een voormalige rechtenstudent, maar leeft nu op het geld dat hij verdient als een bartender.
    Schmidt, een womanizer die zo nu en dan arrogante dingen kan zeggen. Hij werkt als een marketing manager(?)
    Winston Bischop (Douglas Purcell), een voormalige basketballspeler voor Litouwen en Nicholas’ jeugdvriend. Hij keert terug naar Amerika en gaat in het appartement met de twee mannen en Jess wonen.
    Claire Day (Noah Frazier), Claire is het zusje van Jessica en tevens ook een huisgenoot van het stel. Ze wilde erg graag rechten studeren en had daarom een appartement nodig sinds ze geen zin meer had om thuis te wonen, ook wilde ze haar zus graag mentaal steunen met de recente break-up.
    Kayla Roberts (Raven Moret), vriendin van Winston en komt vaak langs bij haar vriend. Zij en Jess mogen elkaar echter niet echt.


    YOUNG AND HUNGRY
    Gabi Diamond (Clary Romanov), een jonge chef die solliciteert als chef bij een beroemde jongeman (Josh Kaminski) en in een dronken bui hadden ze een one night stand. De twee besluiten het om het geheim te houden, maar toch krijgt Gabi gevoelens voor Josh.
    Josh Kaminski (Tyler Boschetto), een jonge miljonair en entrepreneur. Na de break-up met zijn vriendin, die hij ten huwelijk wilde vragen worden Gabi en Josh dronken en hebben een one night stand. Toch houden ze het geheim en Josh wordt een beschermend figuur voor Gabi.
    Victoria Manning, Vriendin van Josh die achter de one night stand komt en er daarna alles aan doet Gabi in het slechte licht te zetten, zodat ze wordt ontslagen. Ook is ze de zus van Cecelia.


    BABY DADDY

    Benjamin Wheeler (Jayden Johnson), een jongeman die in bluegrass plaza woont met een vriend en zijn broer. Zijn leven staat op zijn kop als hij een baby bij zijn deur vindt, letterlijk. Zijn ex heeft hem dit nagelaten als resultaat van een one night stand, maar Ben besluit om de baby op te voeden. Hij heeft gevoelens voor Riley, een goede vriendin van hem.
    Tucker Dobbs (Nolan Parker), Ben’s beste vriend en tevens ook zijn huisgenoot. Hij is erg beschermend over zijn voedsel en zal je ook mogen als je zijn voedsel maar niet aanraakt. Hij was een voormalig rechtenstudent, maar is er later eruit gegaan –– hij deed de studie alleen maar voor zijn strenge vader, Ben moedigde hem aan om uit rechten te gaan. Nu werkt hij in de televisiebusiness.
    Danny Wheeler (Isaac Harris), de broer van Ben en tevens ook huisgenoot. Hij is een professionele hockeyspeler en hij is de enige die weet dat Riley van Ben houdt. Maar valt daarna zelf op Riley, hier weet alleen Tucker van.
    Riley Perrin (Roselynn Dakota), Ben’s goede vriendin en Danny’s beste vriendin sinds hun jeugd. Ze heeft Ben altijd leuk gevonden, maar alleen Danny wist hiervan. Ze is een ambitieuze rechtenstudente. Ook is ze een goede vriendin van Gabi. Ze vertellen elkaar over bijna alles en geven elkaar (meestal) goede adviezen.


    SWITCHED AT BIRTH
    Bay Kennish (Luna Ainsley) is een artistieke tiener. Ze groeit samen met haar broer Toby (Alasca Devinel) op in de rijke buurt Mission Hills in Kansas. Na het bestuderen van bloedgroepen op school, begint Bay zich af te vragen waarom haar bloedgroep niet overeenkomt met die van haar ouders. De familie ondergaat genetische testen. Daaruit blijkt dat Bay niet hun biologische kind is. Ze ontdekken dat het ziekenhuis haar na haar geboorte per ongeluk verwisseld heeft met een andere pasgeboren baby.
    Toby Kennish (Alasca Devine), Bay’s broer. Bay en haar konden elkaar niet mijden en het lijkt wel over er nooit eens rust is tussen hen. Omgang zonder ruzie lijkt voor hun onmogelijk.
    Daphne Vasquez (Olivia Brown) is een tiener met een kunstbeen.. Ze woont bij haar armlastige alleenstaande moeder en haar Puerto Ricaanse oma in een volksbuurt in Riverside, Missouri. Door haar slechte been was het lastig om nog naar een normale school te gaan, waardoor ze naar een school ging voor lichamelijk gehandicapte kinderen.
    Om elkaar beter te leren kennen gaan Bay, Toby en Daphne met elkaar in een appartement in Bluegrass plaza wonen, maar dat leren kennen gaat nog niet zo makkelijk als gedacht. Om geld te verdienen nemen ze een bijbaantje bij de diner en ook gaan ze studeren aan dezelfde universiteit als Riley.


    De grijze stukjes zijn nieuwe rollen of nieuwe elementen in de serie. Zoals je misschien wel kunt begrijpen gaat het dus om het leven van de bewoners van het gebouw 'bluegrass plaza', wat tevens de naam van de serie is. De huizen verschillen is prijzen en grootte, zodat er allerlei verschillende mensen wonen.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 23:04 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

          America heet Devine van haar achternaam in plaats van Simmons. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    De poster :').

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 23:07 ]


    I just caught the wave in your eyes

    I'm happy. Ik vindt Riley Perrin echt goed bij Rose passen. Nu heb ik echt heel veel zin in de RPG.

    En die poster is echt awesome Yu!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 22:58 ]


    She was always looking for more..

    Awesome!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fergus schreef:
    Awesome!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Als je liever iets anders wilt in de rollenverdeling, ben je altijd welkom om een suggestie o.i.d te geven ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Yaritza schreef:
          America heet Devine van haar achternaam in plaats van Simmons. (:



    Zijn Alasca en America broer en zus?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik ship Pyper America en Lucky Blue Smith.


    I just caught the wave in your eyes

    Samota schreef:
    I'm happy. Ik vindt Riley Perrin echt goed bij Rose passen. Nu heb ik echt heel veel zin in de RPG.

    En die poster is echt awesome Yu!


    Thanks Lau ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    Ik ship Pyper America en Lucky Blue Smith.


    NO. We made them brother and sister, omg. :'))


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    phoeni schreef:
    (...)


    Zijn Alasca en America broer en zus?


          Yeah. We hadden het eigenlijk niet gevraagd, lol, maar als het niet mag veranderen we het wel?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Yaritza schreef:
    (...)

          Yeah. We hadden het eigenlijk niet gevraagd, lol, maar als het niet mag veranderen we het wel?


    Ik vind het awesome.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman