• Hoi!
    Ik heb een vraagje. Ik wil naar een concert waarvoor je bij de staanplaatsen onder de 16 een begeleider van 18+ bij je moet hebben. Wordt dit ook echt gecontroleerd? Wordt er bij iedereen naar de ID gevraagd?
    En ik vroeg me ook af of ik gewoon iemand kan vragen die daar toevallig is, en 18 is, of die mij mee naar binnen kan nemen.
    Ik ben over 6 maanden 16, dus zo'n verschil is het nou ook weer niet..


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Sociopaths schreef:
    (...)

    Ga je er alleen heen?


    Nee, samen met iemand van 16..


    The strongest people aren't always the people who win, but the people who don't give up when they lose

    Paynos schreef:
    (...)

    Nee, samen met iemand van 16..


    Ah nee joh, dan komt het wel goed. De mensen voor je en achter je zullen wel tegen je praten, want dan hebben ze tenminste ook iemand om mee te praten. No worries :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Paynos schreef:
    (...)

    Kan dat denk je? Want dan is m'n hele probleem opgelost. Nou ja, het probleem van mijn ouders, want ze willen niet dat ik daar straks niet naar binnen mag :')

    Vast wel. Dat heb ik laatst ook gedaan maar dan omdat een vriendin en ik naar de wc gingen en toen we terug kwamen was onze groep al naar binnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb één keer een ID-controle meegemaakt, bij een concert(je) in Simplon, Groningen. Dat was geen age-restricted concert maar ivm alcoholconsumptie werd iedereen gecheckt. Ik en mijn vriendin waren geen 18, maar twee meisjes met wie we waren wel. We kregen alle vier een stempel die waarschijnlijk voor iets verschillends moest staan, maar het waren uiteindelijk exact dezelfde stempels. En dat was bij een concert voor nog geen 300 man.
    Ik denk dus niet dat ze ID-controles gaan doen, simpelweg omdat ze echt geen tijd en mankracht hebben om iedereen te controleren. En inderdaad, zoals iedereen hier boven ook zegt, anders kun je kijken of je aan kunt sluiten bij een groepje oudere mensen. Veel plezier!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted