• Het is niet toegestaan om 1 op 1 RPG\\\\'s te spelen met uitzondering van PB\\\\'s en stories.


    Ik wilde graag een orpg starten (een één op één rpg zoals jullie dat hier noemen) maar dat mag dus niet op het forum. Nou wilde ik bekijken wat de andere opties dan zijn maar ik snap niet wet een PB is en ik kan het ook niet vinden en hoe doe je een story met zijn tweeën? Ik zie wel een vakje waar je aan kan klikken dat je hem met zijn tweeën wil doen, maar wat gebeurt er dan verder als je dat aanklikt?


    Don't only practice your art, but force your way into its secrets, for it and knowledge can raise men to the divine.

    Een PB Is een Prive bericht. Ik ben nogal duffig vandaag dus uitleggen hoe je iemand toevoegt gaat niet haha

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 17:06 ]

    Hier heb je waarschijnlijk wel wat aan: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170740, als je op de link klikt kom je in een topic met meer uitleg over afkortingen op Quizlet en je kunt daar ook links vinden naar andere topics die meer uitleg geven over RPG's enzo.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Je maakt een story aan, gaat naar 'details' en klinkt 'aanpassen' aan bij samenwerking. Dan kan je co-auteurs toevoegen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pb is Prive bericht (flower)
    En je maakt een story aan en drukt dan op co-auteurs dan moet je kiezen wie etc
    (Y)


    tiptoe through the tulips...

    Een PV is een privebericht dat is een berichtje dat niemand kan lezen dat je naar 1 persoon stuurt! En een story let twee schrijven doe je als volgend je bespreekt samen de titel en dan staat er een vakje met Co acteurs daar duw je op en dan kun je een persoon kiezen die je mee wilt laten schrijven aan je story!
    Je kan ook een kijkje nemen bij de meest gestelde vragen!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful