• phoeni & MaxiIena

    namen
    • phoeni - Floor
    • Grohl - Leah
    • Raccoon - Saar
    • JudithSuzann - Judith
    • Chelina - Evelien
    • Copterus - Yu
    • Samota - Laura
    • MaxiIena - Leonie
    • Maxilena - Ilona
    • Solitaire - Anouk
    • Sociopaths - Marie
    • Conaway - Soraya
    • Lucious - Denize
    • Retaliation - Cherona
    • Unshadowed - Jente
    • Lavore - Loes

    Hoe zou jij het vinden om in een soap te spelen? Geweldig of juist enorm vervelend? Het eerste, leek de meesten uit de cast van Lovability, maar na even op televisie geweest te zijn, kan hun mening enorm veranderd zijn. De spotlights, red carpets, pers en roddels; kunnen ze zich staande houden in het drukke en zware leven van de showbizz? Liegen zij voor hen imago of zijn ze helemaal eerlijk over hun (liefdes)leven?
    Deze rpg volgt het leven van een aantal acteurs en actrices die in de bekende televisieserie - spelen. Hierin kunnen ze spelen dat ze elkaar erg graag mogen, terwijl dat in het echte leven juist het tegenovergestelde is. Genieten ze van het leven of is de geweldigheid van de showbizz enkel schijn?
    Het speelt zich af op de set van Lovability waar beroemde met minder beroemde acteurs en actrices samenspelen om iedere maandag, woensdag en vrijdag avond een geweldige en razendpopulaire aflevering op de buis te brengen.
    Waar de serie overgaat, wil ik later overleggen. Ik wil de leeftijden van de rollen niet van de serie aflaten hangen, dus als je een erg jong of oud personage wil spelen, is dit geen probleem. De eerste drie dagen na het openen van het topic is iedereen vrij om ideeën achter te laten in mijn inbox. Hierna zal ik een poll aanmaken, waarin er gestemd kan worden op het leukste idee en deze zal het dan worden.

    regels van de serie
    - verklap geen spoilers aan de pers.
    - geen relaties met de crew.
    - zorg niet voor negatieve reclame voor de serie.
    - houd een positieve relatie met iedereen van de cast en crew.
    - doe wat je pers-assistent van je vraagt.
    Overtreding van deze regels kan leiden tot een waarschuwing tot een uitschrijving van de serie. De hevigheid van je straf ligt aan de hevigheid van je daad.


    regels van de rpg
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen(, behalve als zo is afgesproken.)
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)


    invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Cast of crew:
    Rol in de serie/ functie (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan):
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra (imago voor de pers, extra banen):


    Extra info
    Er zal een appartement worden geregeld voor ieder castlid, maar iedereen die beter betalen kan, doet dat natuurlijk. Het appartement dat de castleden van de serie als woonplaats krijgen aangeboden dat de serie wordt opgenomen, is aardig luxe. Het is voorzien van één slaapkamer, woonkamer en badkamer met de nodige luxigheden. Ze delen het huis met alle castleden die geen andere leefvoorziening gereld hebben en delen samen een dakterras met zwembad en drie sauna's.

    Doordat de serie nogal populair is, verdienen de personages zeker wat geld, dus een ander huis zoeken is ook mogelijk. Deze wordt dan echter niet door de serie vergoedt.

    De regisseur zal geen rol zijn, maar zal wel door mij bestuurd worden. Dit doe ik om nog een beetje orde en leiding in de rpg te houden.


    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 8:08 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Yaritza schreef:
    (...)

    Ik zie ze eigenlijk beiden wel vrienden zijn. Charlie en America zeggen bijvoorbeeld beiden wat ze vinden en vullen elkaar verder goed aan. Tyler is ook redelijk roekeloos –in actie’s?– zoals America. Heb je een voorkeur? (:


    Ik denk inderdaad dat beide wel vrienden kunnen zijn van haar :Y)


    El Diablo.

    Jayden is klaar op pagina 2 van het rollentopic. Zijn er mensen die een of andere vorm van relatie met hem willen?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    God ik heb nu 8 twitter accounts die ik mag gaan beheren :').


    I just caught the wave in your eyes

    Nolan en Rebecca zijn nog open voor relaties ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yaritza schreef:
    Ik heb alvast een beginnetje gemaakt aan America. Als iemand een relatie met haar aan wilt gaan, zeg het maar. ^^


    Ik heb Liv. Het grootste gedeelte van haar innerlijk staat er al.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Mirin schreef:
    Jayden is klaar op pagina 2 van het rollentopic. Zijn er mensen die een of andere vorm van relatie met hem willen?


    Ik heb mijn personages? (Tyler en Charlie)


    El Diablo.

    Mirin schreef:
    Jayden is klaar op pagina 2 van het rollentopic. Zijn er mensen die een of andere vorm van relatie met hem willen?


    Ik heb zowel Isaac als Taylor, beide goed opties voor een vriendschap I guess ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Mirin schreef:
    Jayden is klaar op pagina 2 van het rollentopic. Zijn er mensen die een of andere vorm van relatie met hem willen?


    Ik heb Liv eventueel


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Lucious schreef:
    (...)

    Ik denk inderdaad dat beide wel vrienden kunnen zijn van haar :Y)


    Goed, dan zet ik dat bij haar relaties. ^^

    Nog andere gegadigden voor een relatie? (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Copterus schreef:
    (...)

    Ik heb zowel Isaac als Taylor, beide goed opties voor een vriendschap I guess ^^.


    Lijken me zeker beide goede opties voor een vriendschap! Vooral Isaac met hun gezamenlijke liefde voor de sportschool en hekel aan het gemis van privacy.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Yaritza schreef:
    (...)

    Goed, dan zet ik dat bij haar relaties. ^^

    Nog andere gegadigden voor een relatie? (:


    Clary? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    En het lukt nog steeds niet om een account voor Nolan te maken :W Hoe the fuck doen jullie dat? :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lucious schreef:
    (...)

    Ik heb mijn personages? (Tyler en Charlie)


    Charlie lijkt me inderdaad wel goed voor Jayden! Ze hebben ongeveer dezelfde eigenschappen. Waar zat jij aan te denken?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Chelina schreef:
    (...)

    Zo komt hij over, ehh, laat me even denken hoe ik het uitleg :W

    Okay, just forget what I said. Flirterige vriendschap is prima voor mij :')
    Het is gewoon, hij flirt wel, en playt een beetje, maar hij is er nooit op uit om gewoon onenightstands te hebben of meisjes te kwetsen ^^


    Hahaha zover gaat het bij hun ook niet komen, gewoon wat cheeky gedrag :W

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 22:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    (...)

    Hahaha zover gaat het bij hun ook niet komen, gewoon wat cheeky gedrag :W


    Is goed voor mij ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.