• phoeni & MaxiIena

    namen
    phoeni - Floor
    Grohl - Leah
    Raccoon - Saar
    JudithSuzann - Judith
    Chelina - Evelien
    Copterus - Yu
    Samota - Laura
    MaxiIena - Leonie
    Maxilena - Ilona
    Solitaire - Anouk
    Sociopaths - Marie
    Conaway - Soraya
    Lucious - Denize
    Retaliation - Cherona
    Unshadowed - Jente
    Lavore - Loes

    Hoe zou jij het vinden om in een soap te spelen? Geweldig of juist enorm vervelend? Het eerste, leek de meesten uit de cast van Lovability, maar na even op televisie geweest te zijn, kan hun mening enorm veranderd zijn. De spotlights, red carpets, pers en roddels; kunnen ze zich staande houden in het drukke en zware leven van de showbizz? Liegen zij voor hen imago of zijn ze helemaal eerlijk over hun (liefdes)leven?
    Deze rpg volgt het leven van een aantal acteurs en actrices die in de bekende televisieserie - spelen. Hierin kunnen ze spelen dat ze elkaar erg graag mogen, terwijl dat in het echte leven juist het tegenovergestelde is. Genieten ze van het leven of is de geweldigheid van de showbizz enkel schijn?
    Het speelt zich af op de set van Lovability waar beroemde met minder beroemde acteurs en actrices samenspelen om iedere maandag, woensdag en vrijdag avond een geweldige en razendpopulaire aflevering op de buis te brengen.
    Waar de serie overgaat, wil ik later overleggen. Ik wil de leeftijden van de rollen niet van de serie aflaten hangen, dus als je een erg jong of oud personage wil spelen, is dit geen probleem. De eerste drie dagen na het openen van het topic is iedereen vrij om ideeën achter te laten in mijn inbox. Hierna zal ik een poll aanmaken, waarin er gestemd kan worden op het leukste idee en deze zal het dan worden.

    regels van de serie
    - verklap geen spoilers aan de pers.
    - geen relaties met de crew.
    - zorg niet voor negatieve reclame voor de serie.
    - houd een positieve relatie met iedereen van de cast en crew.
    - doe wat je pers-assistent van je vraagt.
    Overtreding van deze regels kan leiden tot een waarschuwing tot een uitschrijving van de serie. De hevigheid van je straf ligt aan de hevigheid van je daad.


    regels van de rpg
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen(, behalve als zo is afgesproken.)
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)


    invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Cast of crew:
    Rol in de serie/ functie (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan):
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra (imago voor de pers, extra banen):


    Extra info
    Er zal een appartement worden geregeld voor ieder castlid, maar iedereen die beter betalen kan, doet dat natuurlijk. Het appartement dat de castleden van de serie als woonplaats krijgen aangeboden dat de serie wordt opgenomen, is aardig luxe. Het is voorzien van één slaapkamer, woonkamer en badkamer met de nodige luxigheden. Ze delen het huis met alle castleden die geen andere leefvoorziening gereld hebben en delen samen een dakterras met zwembad en drie sauna's.

    Doordat de serie nogal populair is, verdienen de personages zeker wat geld, dus een ander huis zoeken is ook mogelijk. Deze wordt dan echter niet door de serie vergoedt.

    De regisseur zal geen rol zijn, maar zal wel door mij bestuurd worden. Dit doe ik om nog een beetje orde en leiding in de rpg te houden.


    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 8:08 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb America ook nog openstaan voor relaties dus als iemand nu al een idee heeft mag je het zeggen. Haar innerlijk ga ik zo uitbreiden. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Samota schreef:
    (...)

    Ik heb Rose en Anthony voor je, maar ik begin een beetje op te raken aan inspiratie. Misschien dat jij een idee hebt?


    Ik denk wel dat hij en Antony goed met elkaar overweg zouden kunnen ondanks het leeftijdsverschil, een soort vrienden ? :3

    En ik denk dat Rose en Alasca wel goede vrienden kunnen zijn? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Lucious: op de twitter zitten Rebecca en Nolan continu te praten, zijn ze dan allemaal gewoon vriendjes/bro's/whatever? :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yaritza schreef:
    Ik heb America ook nog openstaan voor relaties dus als iemand nu al een idee heeft mag je het zeggen. Haar innerlijk ga ik zo uitbreiden. c:


    Raccoon schreef:
    Alasca is bijna af, enkel nog geschiedenis en relaties :3

    Dus iemand interesse in een relatie met hem? Ik sta open voor alles :3

    Oh en btw, zetten jullie bij dat twitteracount dat het een personage is van een Rpg of niet?


    Ik heb Liv voor jullie beide, die is nog wat loner..


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Zijn er nog rollen die af zijn en die niet in de beginpost staan?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Nope ^^

    Komen de namen ook hier in de beginpost? En de Twitters? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    phoeni schreef:
    Zijn er nog rollen die af zijn en die niet in de beginpost staan?


    Jayden staat er nog niet in. Pagina 2 staat ie!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Chelina schreef:
    Nope ^^

    Komen de namen ook hier in de beginpost? En de Twitters? :3


    Als iedereen zijn rol af heeft, zet ik ze ook hier, maar anders moet ik het nu de hele tijd weer veranderen. De twitters staan in het rollentopic in een spoiler en komen later ook hier.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    phoeni schreef:
    (...)

    Als iedereen zijn rol af heeft, zet ik ze ook hier, maar anders moet ik het nu de hele tijd weer veranderen. De twitters staan in het rollentopic in een spoiler en komen later ook hier.


    Oh dat had ik nog niet gezien :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ff update, ik heb met toestemming van Floor (phoeni dus de TS) Taylor de functie van veranwoordelijke gegeven. Geen idee hoe je het anders moet noemen, misschien set manager maar ze zorgt een beetje voor de cast: dus wijdt newbies in, zorgt ervoor dat cast members krijgen wat ze willen als ze wat nodig hebben en bij ongevallen ofzo schiet ze ook te hulp c;
    dacht dat - dat wel handig was om te weten ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Ahahaha, als ze niet ergens achter een set staat te foefelen met Nono :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat vinden jullie van dit idee?

    Ergens is een huis waar om één of andere reden een groep mensen gaat wonen, is ooit iemand vermoord. Natuurlijk is dat niet zo'n fijne gedachte wanneer je 's nachts ligt te slapen, maar het feit dat de moord opnieuw gepleegd wordt ieder weekeinde t is nog veel minder fijn. Echter gebeurt het ieder weekeinde weer op een andere manier en is het slachtoffer een ander persoon. De personen die moorden en vermoorden zijn dus zeg maar een soort geesten die iedere nacht weer door het huis zwerven en vergeten dat er weer iemand vermoord gaat worden. Ga dan weg, zou je zeggen. Het probleem is dat ieder persoon uit de groep zich op een bepaalde manier erg aangesloten voelt met één van de geesten. Waardoor deze moorden steeds opnieuw gepleegd worden lijkt eerst niet duidelijk, maar dan blijkt het een waarschuwing...


    Idk, het was echt gewoon een random thought, dus als het slecht is, moeten jullie het ook gewoon laten weten ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ik heb Liv voor jullie beide, die is nog wat loner..


    Als je een ideetje hebt dan hoor ik het graag :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    phoeni schreef:
    Wat vinden jullie van dit idee?

    (...)

    Idk, het was echt gewoon een random thought, dus als het slecht is, moeten jullie het ook gewoon laten weten ^^


    Oeh, lijkt me wel nice ^^ wordt de serie ook echt gespeeld?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chelina schreef:
    (...)

    Oeh, lijkt me wel nice ^^ wordt de serie ook echt gespeeld?


    Mm, ik dacht van niet, omdat er dan al een script geschreven is en het een beetje saai is om dat allemaal na te spelen. Wel kan je spelen dat je een bepaalde scene met iemand speelt en dat je dan vooral op de overige gevoelens ingaat ofzo, maar het allemaal uitspelen doen we niet.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman