Dit klinkt als een heel leuk verhaal! Ik zou graag 2 karakters willen maken, alleen ik ben niet elke dag online en ik snap ook niet zo goed waarom dat zou moeten? Je hebt mijn karakter en dat is toch genoeg
Dit is mijn karakter:
Meisje
Naam: Emilia Jonson
Leeftijd: 17 jaar
Afkomst: Beide ouders komen uit Amerika, en zijn verhuist naar Engeland waar ze elkaar in London zijn tegengekomen en zijn getrouwd.
Innerlijk: Emilia is een heel lief meisje, maar wanneer je iets doet waar ze op tegen is kan ze in een echte trut veranderen, maar op een goede manier. Ze verdedigt haar mening alsof het haar leven is. Ze is heel sterk, maar wanneer mensen het over haar zieke, jongere zusje hebben, knapt er iets in haar waardoor ze alleen maar kan huilen. Ze vecht voor wat haar lief is, maar weet wanneer ze moet ophouden en iets met rust moet laten. Tegen mensen die haar respecteren en aardig voor haar zijn is ze ook aardig, maar tegen mensen die gemeen tegen haar zijn, is zij ook gemeen. Emilia houdt van lezen, sporten en dieren, en heeft dus ook veel dieren thuis. Ze haat mensen die liegen, arrogante mensen en spinnen.
Uiterlijk: Rode haren, groene ogen. Normaal gewicht, 58 kg. Ze is 1,73 m.
Familie: Haar vader heet Erin en is 45 jaar oud. Haar moeder heet Ashley en is 44 jaar oud. Allebei haar ouders komen uit Amerika, en zijn verhuist naar London waar ze elkaar zijn tegengekomen en zijn getrouwd. Haar ouders zijn niet vaak thuis omdat ze veel moeten werken. Ook heeft Emilia een jonger zusje van 13, dat ernstig ziek is. Haar ouders moeten dan ook zo vaak werken om medicijnen voor haar zusje te blijven betalen. Verder heeft ze een 5 jarig hondje dat ontzettend lief is. Ook heeft ze 2 konijnen, een pony en een vis.
Al in contact geweest met Crime? Ja/nee (Zo ja, wat?) Ja, ze heeft een keer een ring in een juwelierszaak gestolen zodat ze de medicijnen voor haar zusje konden blijven betalen. Helaas herkende de juwelier haar gezegd toen hij haar op straat tegenkwam, en zie is opgepakt. Ze heeft een taakstraf van 5 maanden gekregen.
Extra: Emilia draagt altijd dezelfde ketting, met een foto van haar zusje erin, zodat ze nooit vergeet waar ze voor vecht.
FOTO
Ik hoop dat de foto het doet, anders heb je hier een link
https://followfashion.nl/wp-content/uploads/2014/11/rood-haar.jpg