• Ik heb een titel maar geen verhaal!x'D

    Titel: A dying girl wispers in my ear 'Ich liebe dich'

    Maar nu moet er nog een verhaal bij, denk ik toch,,.x'D Dus anybody?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    NOP x3

    Maar ik wil wel een rol


    A. ikmisje.

    Dan heb ik toch eerst een verhaal nodig,x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maak er anders een Stand Alone van? En dan kan je eindigen met dat ze dus doodgaat... Bv in de oorlog ofzo dat ze geraakt is door een bom of wapen en dat ze haar laatste minuten meemaakt met haar geliefde en dan zo een klein verhaaltje er rond ofzo? Ik weet niet, zie maar of je er iets mee kan doen. :']

    x


    Tanya is de beste.

    GheGhe ,,
    Mis dat een meisje een dodelijke ziekte fseu heeft en dan hem tegenkomt ,maar dat meisje niemand verteld over haar siekte omdat se niet zielig wil overkomen ,,en dan valt ze opeens flauw fseu XD


    Crack a bottle

    Voor als het nog nodig zal zijn.
    Een meisje heeft een auto-ongeluk gehad en ligt in het ziekenhuis.Haar leven is echt op het randje en Bill (neemt hem even) heeft echt medelijden met haar.Hij kent het meisje namelijk van een Meet&Greet van die dag van het ongeluk.Hij heeft het niet zien gebeuren maar zijn manager wel.Hij besluit haar in het ziekenhuis te gaan opzoeken en hoewel zij steeds meer achteruit gaan begint hij een beetje gehecht aan haar te worden.Wanneer ze haar in coma gaan doen fluisterd ze nog snel in zijn oor:Ich Liebe Dich.Ze weet dat ze een niet zo grote kans heeft om wakker te worden.Wordt ze nog wakker of niet ?

    -x-


    The soul needs autumn.

    Voor als het nog nodig zal zijn.
    Een meisje heeft een auto-ongeluk gehad en ligt in het ziekenhuis.Haar leven is echt op het randje en Bill (neemt hem even) heeft echt medelijden met haar.Hij kent het meisje namelijk van een Meet&Greet van die dag van het ongeluk.Hij heeft het niet zien gebeuren maar zijn manager wel.Hij besluit haar in het ziekenhuis te gaan opzoeken en hoewel zij steeds meer achteruit gaan begint hij een beetje gehecht aan haar te worden.Wanneer ze haar in coma gaan doen fluisterd ze nog snel in zijn oor:Ich Liebe Dich.Ze weet dat ze een niet zo grote kans heeft om wakker te worden.Wordt ze nog wakker of niet ?

    -x-


    Deze moet je doen, die is prachtig, dan wil ik hem zeker maken


    Live life limitless.

    Hmm.. Ik denk er even over, goed?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Het is hartje winter, en ijskoud. De straten zijn verlaten en iedereen ligt in bed. Niemand weet dat er wel degelijk iemand buiten is, een meisje, alleen en in de steek gelaten. Een hoopje sneeuw vormt zich op haar witte lichaam, terwijl ze steeds kouder en kouder wordt. Langzaam maar zeker raakt ze onderkoelt, en balanseert op het randje van de dood. telkens verliest ze het bewustzijn even, waarna ze weer wakker wordt, en weer van de wereld raakt.
    Alleen, er is nog iemand buiten. Een jongen, met een hart vervult van geluk, omdat hij eindelijk vrij is, ontsnapt uit het huis waar ze hem afranselde. Wat als zijn pad het hare kruist?


    Ik heb het niet zo heel goed uitgewerkt, maar gewoon wat opgeschreven, dus misschien klopt het niet helemaal. Als je wilt kan je natuurlijk de verhaallijn net ietsje anders maken, kijk maar wat je ermee doet.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Heb je al gekozen ?


    The soul needs autumn.

    die van xSAMSON en SayRockQueen zijn echt geweldig!!