Maandag moet ik naar de oogarts en dan gaat die man/vrouw iets doen ofso
Maar ik moet volgende week dus een bril
En ik wil geen bril:(
Maarr ik hoef een bril alleen in de klas aan te doen & als ik achter de computer ga & als ik tv wil kijken gelukkig hoef ik niet buiten ook een bril aan te doen..
Wie heeft ook een bril?
-
8 nov 2008 - 12:108 nov 2008 - 13:17
(...)
moest ik ook
het went egt waar, zow erg is het niet, en jebt nog geluk dat je hem alleen in de klas of hoeft ^.^
Jaa:D8 nov 2008 - 13:21Ik heb nu zo'n.. 10 jaar een bril. Maar ik kan geen lenzen nemen, die vergeet ik en mijn ogen kunnen daar niet tegen, dan moet ik een hele erge sterkte nemen, -6 ofzo. ._.
Brillen wennen heel snel, echt waar.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
8 nov 2008 - 13:44Fiekind heeft een bril
ik zou niet egt lenzen willen, das toch raar om dingen in je ogen te steken (mijn idee)Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
8 nov 2008 - 13:46ik ben vast de enigste die dat zegt maar een bril kan best mooi zijn hoor... ik bedoel als je echt een hele mooie bril hebt... maar alsnog blijft een bril niet zo leuk.
Love is the world. And that's make my smile.
8 nov 2008 - 13:48ik ben vast de enigste die dat zegt maar een bril kan best mooi zijn hoor... ik bedoel als je echt een hele mooie bril hebt... maar alsnog blijft een bril niet zo leuk.
Vind ik ook. Een bril hoef toch niet lelijk te zijn? Maar dat ligt dan ook aan de montuur en welke kleuren er bij je passenHave you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
8 nov 2008 - 14:10ik ben vast de enigste die dat zegt maar een bril kan best mooi zijn hoor... ik bedoel als je echt een hele mooie bril hebt... maar alsnog blijft een bril niet zo leuk.
Ik heb echt hele mooiee gezien echt WAUW8 nov 2008 - 14:12Ik heb heb geen bril, maar zou er wel 1 graag willen:D.
Lykt me egt hartstikke gaaf !. En sexy8 nov 2008 - 14:30Als ik mijn bril afzet en 1 minuut later in de spiegel kijk, zit mijn oog helemaal in een hoekje. Soms wel scary. Maar ik ben niet anders gewend dan een bril. Ik kan bijv. bijna niks zien als ik make-up wil doen, want dan zit ik echt tegen de spiegel aangeplakt en zie het dan nog niet. Dus make-up doe ik niet meer op.
En lenzen vind ik zo'n gedoe in mijn ogen. Heb ooit een verhaal gelezen van een meisje dat de vloeistof in haar tent had laten staan. Daar was het bloedheet en toen heeft ze een infectie opgelopen. Ze was bijna blind geworden! Nu kan ze nog slecht zien. Oke, het is wel een kleine kans dat het je overkomt, maar het kan je overkomen.
Veel mensen zeggen ook dat een bril heelveel over een persoon zegt.
PS mijn sterkte is iets van 6+Think before you act.
8 nov 2008 - 14:32Ik heb 'n bril , Nou ik moet hem niet altijd opzette..
Mense zegge dat ik er met m'n bril slim uitzieHappiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself
8 nov 2008 - 14:34Als ik mijn bril afzet en 1 minuut later in de spiegel kijk, zit mijn oog helemaal in een hoekje. Soms wel scary. Maar ik ben niet anders gewend dan een bril. Ik kan bijv. bijna niks zien als ik make-up wil doen, want dan zit ik echt tegen de spiegel aangeplakt en zie het dan nog niet. Dus make-up doe ik niet meer op.
En lenzen vind ik zo'n gedoe in mijn ogen. Heb ooit een verhaal gelezen van een meisje dat de vloeistof in haar tent had laten staan. Daar was het bloedheet en toen heeft ze een infectie opgelopen. Ze was bijna blind geworden! Nu kan ze nog slecht zien. Oke, het is wel een kleine kans dat het je overkomt, maar het kan je overkomen.
Veel mensen zeggen ook dat een bril heelveel over een persoon zegt.
PS mijn sterkte is iets van 6+
kan jij geen make-up opdoen met 6+??
ik heb 14- en mij lukt het wel, mr ik sta dan ook wel vlak voor de spiegel wat nogal onhandig is
en lenzen vind ik ook echt irritant, ik heb er mr ik draag gewoon altijd mijn bril omdat dat gewoon veel handiger is..8 nov 2008 - 14:34Ik heb een bril al sinds ik 6jaar was, maar ik kan geen lenzen want mijn ogen verslechteren nog, ik heb gwn heleslechten ogen. maar ik weet niet of ik lenze wil ofzo want ik sta iet zonder bril x'D omdat ik hem al 9jaar op heb x'D
*He's the one.
8 nov 2008 - 14:418 nov 2008 - 14:42Mij ene oog is +2 en die andere -2
Mijn ene is -7.5 en de andere is -8 en dat suckt!*He's the one.
8 nov 2008 - 14:44(...)
Mijn ene is -7.5 en de andere is -8 en dat suckt!
mijne zijn beide -14, en dat suckt ook.8 nov 2008 - 14:44