Maandag moet ik naar de oogarts en dan gaat die man/vrouw iets doen ofso
Maar ik moet volgende week dus een bril
En ik wil geen bril:(
Maarr ik hoef een bril alleen in de klas aan te doen & als ik achter de computer ga & als ik tv wil kijken gelukkig hoef ik niet buiten ook een bril aan te doen..
Wie heeft ook een bril?
-
8 nov 2008 - 12:108 nov 2008 - 12:46
Ik heb een bril, en de meeste vinden hem mooi
Alleen zo'n jongen uit mijn klas, ik had mijn bril af gezet, want mijn vriendinnen hadden hem juist gepast: oh je bent sexyer [of hoe je ht ook schrijft] zonder bril
Ik dacht: WTF
Ma da is zo'n halve gare, alleen op een goede manier heLive life limitless.
8 nov 2008 - 12:46Ik heb ook een bril voor in de klas, en de computer en tv, maar ik zet die alleen op in de klas en alsik tv kijk --'
Zo'n stom ding
Maar alsik gewn rondloop kan ik letters in't ver ni zien, en anderen wel, en da's kei irri, maar ge moogt diejj bril ni té veel dragen, wnt dan worden u ogen da gwn en na een tijdje meot ge die bril altijd dragen of ne sterkere, so I heard8 nov 2008 - 12:47ik heb ook een bril, vanaf de 3de kleuterklas al en vanaf het 3de leerjaar moest ik die altijd op, mr nu ben ik er aan gewend en ik heb wel lenzen, mr dat is niet handig voor school, vind ik...
8 nov 2008 - 12:48(...)
Omdat ik er dan uit zie als een NAAKTSLAK
Dan lijkt mijn gezicht aso dik
Zoo moet je je zelf neit noemen8 nov 2008 - 12:55(...)
Zoo moet je je zelf neit noemen
=,=
Ik zie er dan lelijkk uit, got it?Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
8 nov 2008 - 12:568 nov 2008 - 13:038 nov 2008 - 13:04(...)
=,=
Ik zie er dan lelijkk uit, got it?
Ik heb echt zin op jou te slaanxD
Want je bent NIET LELIJK
Wees blij dat je een bril hebt dan kan je temisnte goed lezen
Ik heb nu geen bril en ik kan echt niks lezen in de klas
dan moet ik helemaal voor de bord staan8 nov 2008 - 13:05had,
heb nu lenzen, maar af en toe [zoals nu] heb ik mijn bril op [a] weetje; zow erg is het niet, en als het kan,zou ik lenzen nemen. tis makkelijk! egt waar [a]when words fail, music speaks.
8 nov 2008 - 13:05
Ik heb ook een bril, maar ik draag die alleen als ik op mijn kamer zit.We could Be the talk across the Town. ♥
8 nov 2008 - 13:06had,
heb nu lenzen, maar af en toe [zoals nu] heb ik mijn bril op [a] weetje; zow erg is het niet, en als het kan,zou ik lenzen nemen. tis makkelijk! egt waar [a]
Me Ouders zeggen dat ik eerst een bril moet proberen en dan lenzen8 nov 2008 - 13:07(...)
Ik heb echt zin op jou te slaanxD
Want je bent NIET LELIJK
Wees blij dat je een bril hebt dan kan je temisnte goed lezen
Ik heb nu geen bril en ik kan echt niks lezen in de klas
dan moet ik helemaal voor de bord staan
Dan sla ik terug ofzo.
En, neem dan lenzen x'D
Dan veranders er niets aan jou. Of neem een hip montuur x'DAye, brother! 4 8 15 16 23 42
8 nov 2008 - 13:08Ik heb vanaf mijn tweede al een bril. Dus dat is nu al 15 jaar.
wow, en dan dacht ik dat ik al lang een bril had8 nov 2008 - 13:098 nov 2008 - 13:13