• Ik heb heel veel labels en wil er eigenlijk een aantal verwijderen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe..
    Weet iemand dit?
    Bedankt!
    Xx Spring

    In je stories 'details' staan labels achter elkaar. Als je op het vuilnisbakje klikt dat achter de naam van het label staat, dan kan je ze verwijderen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb me altijd afgevraagd wat dat zijn. :') Zijn dat van die dingen die je kunt ingeven zodat als iemand dat woord indrukt in de zoekmachine, hij daarop uitkomt? Of is dat wat anders?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Headey schreef:
    Ik heb me altijd afgevraagd wat dat zijn. :') Zijn dat van die dingen die je kunt ingeven zodat als iemand dat woord indrukt in de zoekmachine, hij daarop uitkomt? Of is dat wat anders?

    Nee, je kunt er je creaties mee sorteren ^•^ beetje moeilijk uitleggen :D

    Uptown schreef:
    In je stories 'details' staan labels achter elkaar. Als je op het vuilnisbakje klikt dat achter de naam van het label staat, dan kan je ze verwijderen.

    Ik bedoel helemaal, niet alleen uit de story. Wel bedankt.

    Headey schreef:
    Ik heb me altijd afgevraagd wat dat zijn. :') Zijn dat van die dingen die je kunt ingeven zodat als iemand dat woord indrukt in de zoekmachine, hij daarop uitkomt? Of is dat wat anders?


    Kijk maar eens bij 'Mijn stories'. Bij elke story vind je een kopje 'label toevoegen', zodat je -je creaties kunt sorteren. (:
    Ik gebruik ze zelf niet, maar ik zal even voor je gaan kijken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."