• De stelling van deze week luidt:
    De overheid zou mobiele providers moeten verplichten dat er in binnen- en buitenland hetzelfde tarief geldt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Volgens mij heeft de Belgische overheid in 2010 gezegd dat dat er in 2014 ging komen. Ze zijn ermee bezig, maar we kunnen er dus nog een paar jaar op wachten. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    Pfft, haha, ik weet echt niet voldoende over hoe dat soort dingen werken om iets te kunnen zeggen over of dat fair zou zijn of niet. Bovendien betekent "hetzelfde tarief" niet dat de kosten per se verlaagd worden. Ze zouden ook omhoog kunnen gaan om gelijk te worden. :'D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yes please.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Volgens mij zijn ze daar wel mee bezig en bij sommige providers ia her volgens mij al.


    "Ignite, my love. Ignite."

    In ieder geval in Europa, absoluut mee eens!


    Life is hard and then we die

    Eens.


    † Love? I want to sleep.

    PUKKELxDING schreef:
    In ieder geval in Europa, absoluut mee eens!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sowieso mee eens!

    Voor de mensen die vlak bij de grens van België, Duitsland of beide wonen, is het wel een goed idee, maar de provider zal de kosten in rekening brengen aan de klant. Dat zou betekenen dat de kostprijs hoger wordt, dus het tarief voor in Nederland bellen wordt dan ook hoger. Iets minder fijn voor mensen die niet vaak te maken hebben met het buitenland


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Square schreef:
    Pfft, haha, ik weet echt niet voldoende over hoe dat soort dingen werken om iets te kunnen zeggen over of dat fair zou zijn of niet. Bovendien betekent "hetzelfde tarief" niet dat de kosten per se verlaagd worden. Ze zouden ook omhoog kunnen gaan om gelijk te worden. :'D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."