• Ik wou graag jullie advies vragen.

    Ik ga 5 juni mijn haar kort laten knippen (onderaan staat een foto van mijn haar en het haar dat ik graag wil hebben). Daarnaast wil ik ook graag mijn haar weer verven. Het probleem is een beetje, welke kleur? Ik moet eigenlijk een keuze maken tussen gewoon weer zwart, wat ik normaal heb, of een hele opvallende kleur. (grijs, blauw, groen, roze, paars). Deze kleuren worden dan echt wel licht. Denk aan suikerspin roze en lichtblauw, licht groen. Behalve dan paars, dat zou waarschijnlijk iets donkerder worden.
    Mijn eigen gevoel is dat gekleurd niet mooi staat bij kort haar, maar aan de andere kant lijkt het mij ook wel weer leuk! Daarnaast is mijn verf er nu zo goed als uit, en is het weer bruin. Waardoor ik het makkelijker kan bleken en kan kleuren. (en dat gaat natuurlijk minder snel als ik het eerst nog zwart verf.)

    Mijn vraag is dus eigenlijk, zal ik mijn haar zwart of echt gekleurd verven?

    Dit ben ik. (Logisch, hehe.)


    En dit is hoe ik mijn haar uiteindelijk wil knippen.


    Danmarks Dynamite.

    Dat kapsel gaat je echt goed staan, Gabsie! En ik zou persoonlijk voor zwart gaan, maar dat is mijn keuze. :') Je staat alleszins echt goed met zwart momenteel. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    Dat kapsel gaat je echt goed staan, Gabsie! En ik zou persoonlijk voor zwart gaan, maar dat is mijn keuze. :') Je staat alleszins echt goed met zwart momenteel. ^^


    Naaawh, yaaay! Thanks babe!


    Danmarks Dynamite.

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij kan je je haar helemaal niet echt blond verven zonder het te bleken. Het is gewoon bleek wat je haar blond maakt.


    Dat is waar natuurlijk, maar er is een verschil tussen bleken en blonderen. Bleek is vaak een stuk sterker en dus agressiever dan 'gewone' blondering. In blondering zit vaak maar 9 à 15 procent peroxide, terwijl je bleek kunt krijgen - echt voor je haar - met 40%. Het is dus inderdaad hetzelfde, maar het kan enorm verschillen qua uitpak.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted