Ik zoek dus zo een jas. Deze komt van esprit maar kost 150 euro en dat is net iets teveel.
Het model jas mag ook iets anders zijn maar liefst deze kleur.
Ik hoop,dat iemand me kan helpen (:
Als je in België woont=in Leuven zijn genoeg winkels en andere winkeltjes ik weet niet of die jas daar is maar zeker het shoppen waard!!
Als je in Nederland woont=als kind 7 jaar ongeveer dacht ik altijd dat Nederland net het grootste stadje of wat dan ook was om te shoppen dus ik ben er zeker van dat je die daar wel gaat vinden!. (Hoop ik)
Laat je iets weten als je de jas hebt en in welke winkel je de jas hebt gekocht?
Xx Femke
Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful
Meride schreef:
Als je in België woont=in Leuven zijn genoeg winkels en andere winkeltjes ik weet niet of die jas daar is maar zeker het shoppen waard!!
Als je in Nederland woont=als kind 7 jaar ongeveer dacht ik altijd dat Nederland net het grootste stadje of wat dan ook was om te shoppen dus ik ben er zeker van dat je die daar wel gaat vinden!. (Hoop ik)
Laat je iets weten als je de jas hebt en in welke winkel je de jas hebt gekocht?
Xx Femke
Zal ik zeker doen.
Ik ga waarschijnlijk binnenkort even naar Antwerpen om te kijken of ik daar iets vind dat er op lijkt en anders kan ik ook wel even naar Nederland gaan
(het heeft zo zijn voordelen om dicht bij de grens te wonen)