• Hoi mensen. Normaal maak ik mijn covers zelf, maar deze lukt niet echt.... Daarom zoek ik hulp!
    Ik wil het verhaal eigenlijk nog niet verklappen, dus laat ik het even heel simpel zeggen. Het gaat over het verleden van Peter Pan,
    hoe hij Tinkerbel ontmoette, toen hij nog een tweelingzus had en waarom hij Haak zo haat.
    I know, het klinkt heel kinderachtig, maar Peter Pan is toch een beter verhaal dan in de Disney- versie. Ik hou van het verhaal omdat het heel dromerig, verlangend en ook ergens droevig is. Maar goed. Ik vroeg om een cover, niet om reacties op mijn idee.
    Hier mijn eisen:
    - Het moet een duistere, maar ook dromerige sfeer hebben. Net als het verhaal zelf.
    - Er moeten een jongen en een meisje op staan. Het liefst in het zwart wit, want de kleuren heb ik best wel vast in mijn hoofd staan, of enkel het silhouet ervan. Ze mogen er niet ouder uitzien dan 14, en moeten wel op elkaar lijken. (Bij het silhouet hoeft dit natuurlijk niet)
    - Een teken dat het over Peter Pan gaat is ook handig. Nimmerland of Haak's Haak.
    - De titel, Lost Memories, moet er ook op. Het liefst in een simpel lettertype. Eronder Neverland, het liefst alsof het er met de hand is bij gezet.


    Succes!

    Even een edit: Ik heb even de face- claims van DreamerN gekozen, omdat ze goed bij elkaar passen. Dat zijn Robbie Kay en
    Georgie Henley. Ik vind de Peter Pan uit een andere film, Jeremy Sumpter, misschien nog wel geschikter.

    Ik vind de cover van DreamerN het mooiste! Dank jullie allemaal voor het maken!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 17:08 ]


    obsessive rage

    Oejjj.... Moeilijk!
    Dit kon ik ervan maken:


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    DestinyMoon schreef:
    Oejjj.... Moeilijk!
    Dit kon ik ervan maken:



    Ik vind hem prachtig!


    obsessive rage

    Ik wil ook wel wat proberen, heb je nog bepaalde faceclaims? Want elke keer als ik nu Peter Pan hoor dan denk ik aan Robbie Kay die Peter Pan speelde in Once upon a time xD...


    Credendo Vides

    Ik wil wel iets proberen.


    take me back to the basics and the simple life

    Hier een poging van mij (: Cover is aanklikbaar.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook wel wat proberen, heb je nog bepaalde faceclaims? Want elke keer als ik nu Peter Pan hoor dan denk ik aan Robbie Kay die Peter Pan speelde in Once upon a time xD...


    Nog niet, maar je mag hem gebruiken hoor xD
    Want je cover is prachtig!


    obsessive rage

    Bedankt (: De jongen die ik nu gebruikt heb speelt trouwens ook Peter Pan, maar dan in de Sci-Fi miniserie Neverland.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Bedankt (: De jongen die ik nu gebruikt heb speelt trouwens ook Peter Pan, maar dan in de Sci-Fi miniserie Neverland.


    haha, lol. Ik vind het zo leuk om te zien hoe verschillend alle beelden van Peter Pan zijn (:


    obsessive rage

    Wilde eerst geen poot uit steken omdat het me te moeilijk leek, maar had er plotseling wel zin in.


    Are you, are you, coming to the tree?

    Ik vind de cover van DreamerN het mooiste!
    Het lijkt bijna getekend, en het geeft me zo'n sterk Peter Pan gevoel!
    Dank je wel DreamerN!
    Dank jullie allemaal voor het maken!


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    Ik vind de cover van DreamerN het mooiste!
    Het lijkt bijna getekend, en het geeft me zo'n sterk Peter Pan gevoel!
    Dank je wel DreamerN!
    Dank jullie allemaal voor het maken!


    Awh, bedankt (:

    BTW, in de beginpost staat nu Robbie Kay, die heb ik niet gebruikt in mijn cover al is dat wel één van mijn favo Peter Pan vertolkingen
    De jongen die ik gebruikt heb in mijn cover heet Charlie Rowe, hij speelt Peter Pan in de Sy-Fy channel serie Neverland.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Awh, bedankt (:

    BTW, in de beginpost staat nu Robbie Kay, die heb ik niet gebruikt in mijn cover al is dat wel één van mijn favo Peter Pan vertolkingen
    De jongen die ik gebruikt heb in mijn cover heet Charlie Rowe, hij speelt Peter Pan in de Sy-Fy channel serie Neverland.


    I know, maar omdat je Robbie Kay zei dacht ik, ik zet hem er even bij ;) Maar deze face- claim is ook prima (: Had het er verkeerd neergezet, srry.... :S


    obsessive rage

    Oh, trouwens, wie benieuwd is naar de story, hier is de link ;)

    Lost Memories || Neverland


    obsessive rage